Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سابقه فعالیت تولید کلاچ اتوماتیک هوشمند در مازندران به سه سال پیش می‌رسد؛ محمد باقر محمدزاده چمازکتی مدیرعامل شرکت اتاکو و مخترع این محصول در استان مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران مازندران از هدف گذاری برای ایجاد اشتغال برای ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم در این مجموعه تولیدی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره مشخصات کالای تولیدی شرکت خویش که مورد توجه مسؤولان وزارت صنایع نیز قرار گرفته است، اظهار کرد: سیستم کلاچ اتوماتیک هوشمند یک دستگاه الکترومکانیکی فوق پیشرفته  است که پس از نصب بر روی خودرو دیگر نیازی به گرفتن کلاچ با پا برای تعویض دنده و یا نیم کلاچ نیست.


محمدزاده چمازکتی خاطر نشان کرد: نصب این سیستم برروی خودرو بدون تعویض یا دستکاری در گیربکس انجام می‌شود که عملکرد این دستگاه مانند خودروی دنده اتوماتیک است.

مدیرعامل شرکت اتاکو اضافه کرد: با نصب این دستگاه از زمان استارت خودرو تا زمان خاموش شدن به هیچ عنوان از پدال کلاچ استفاده نمی‌شود.

وی با اعلام اینکه کلاچ اتوماتیک هوشمند به شماره ۹۲۸۳۴ ثبت اختراع شده است، گفت: صفر تا ۱۰۰ این محصول در استان مازندران طراحی و ساخته می‌شود.

محمد زاده خاطر نشان کرد: مجموعه تولیدی ما در حال حاضر ۲۰۴ شعبه در سراسر کشور دارد با استقبالی که از این محصول شده برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد شعب را در دستور کار داشتیم که به دلیل شیوع کرونا روند توسعه فعالیت تعداد شعبات ما متوقف شده است.

مخترع کلاچ اتوماتیک هوشمند با اشاره به به‌کارگیری افراد نخبه و متخصص در حوزه تولیدات الکترونیک،گفت: ردیاب خودرو از دیگر تولیدات این مجموعه که در حال حاضر برای ادارات و نهادها و شرکت‌های خصوصی  که داری خوردوهای متعدد هستند قابلیت استفاده دارد.

محمدزاده با اعلام اینکه در صورت حمایت‌های واقعی مسؤولان استانی زمینه ایجاد هزار شغل در استان مازندران و کشور را دارم، گفت: بحث حمایت‌های که تاکنون مطرح شده فقط زبانی و رسانه‌ای بوده حمایت‌های واقعی از مسؤولان استانی مشاهده نکردم.

این مخترع مازندران کلاچ اتوماتیک در ادامه با اعلام اینکه محدودیتی برای تولید این محصول و تامین نیازهای داخلی خودرو سازان نداریم، افزود: در این بخش نیاز به حمایت‌های مسؤولان استانی داریم که در سطح وزارتخانه و مدیران خودروساز پیگیر قابلیت ایجاد شده در استان مازندران باشند که تاکنون حمایت خاصی مشاهده نشده است.

وی ادامه داد:کیفت دستگاه‌ها تولید شده ما از مشابه خارجی مناسب‌تر و در کنار آن خدمات پس از فروش به استفاده کنندگان محصولات ارائه می‌شود.

محمدزاده هزینه فعلی این محصول را حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت محصول بستگی به شرایط بازار متغیر است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که در زمینه قاچاق کالا وجود دارد، گفت: به همه این مشکلات کم توجهی و بروکراسی سنگین اداری جز چالش‌های جدی تولید در استان مازندران است.

مخترع مازندرانی کلاچ اتوماتیک و دستگاه جی‌چی‌اس خاطر نشان کرد: تولیدی سالانه بیش از ۳۰ هزار قطعه کلاچ اتوماتیک گواه مرغوبیت کالای تولیدی ما هست که مورد استقبال بسیار از رانندگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مخترع کلاچ خودرو مازندران ساری کلاچ اتوماتیک چمازکتی دستگاه جی پی اس 30 هزار قطعه بروکراسی سنگین اداری قاچاق کالا خبرگزاری فارس خبرگزاری فارس مازندران استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور و حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان در کنار بخش کشاورزی موجب تحول و جهش تولید در این بخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی و اعضای صندوق توسعه بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر حمایت جدی از توسعه بخش کشاورزی استان، اظهار کرد: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعاونی‌های بخش کشاورزی باید توسعه یابند و فعال‌تر شوند، افزود: حمایت از این صندوق از طریق اختصاص اعتبارات با هدف حمایت از تمام کشاورزان و سهامداران استان مدنظر باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود ۱۶۱ تعاونی و تشکل بخش کشاورزی، گفت: در راستای مردمی‌سازی دولت و تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم زمینه مشارکت کشاورزانی که عضو این صندوق هستند برای جهش در بخش کشاورزی فراهم شود.

وی تصریح کرد: گیاهان دارویی و سایر بخش‌های حوزه کشاورزی فرصت مناسبی برای مشارکت مردم است و بخش کشاورزی زمینه ساز حضور مردم در این بخش باشد.

احمدزاده خاطرنشان کرد: وجود آب فراوان، زمین‌های مستعد و اراضی کشاورزی باید توسعه اشتغال و تحول در این بخش را فراهم کند.

کد خبر 747964

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • سالانه بیش از ۱۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در خراسان رضوی تیمار می‌شود
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس
  • ۱۲ زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور ۲۷ واحد تولید در اکسپو
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد