Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادقی گفت: ما معتقدیم اگر شغل و مسکن با هم تأمین نشود ماندگاری ندارد، به همین منظور این واحدهای مسکونی به‌صورت دو منظور (مسکن و اشتغال) احداث می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، یحیی صادقی، از ساخت  ۳۵ واحد مسکونی دومنظوره و تحویل آن به مددجویان راوری خبر داد و گفت: با ساخت این واحدها تمام مددجویان این شهرستان صاحب‌خانه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ضمن تشکر از همکاری خوب فرماندار راور و مدیر بنیاد مسکن این شهرستان در زمینهٔ واگذاری زمین برای ساخت مسکن مددجویان افزود: ما معتقدیم اگر شغل و مسکن با هم تأمین نشود ماندگاری ندارند به همین منظور این واحدهای مسکونی به‌صورت دو منظور (مسکن و اشتغال) احداث می‌شوند.

 


صادقی بیان کرد: این واحدهای مسکونی با زیربنای هر واحد ۶۵ مترمربع و بااعتبار سه میلیارد و 500 میلیون تومان احداث و تحویل مددجویان شهرستان راور می‌شوند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۶۵۰ واحد مسکونی در شهرستان راور احداث و تحویل مددجویان این شهرستان شده و با ساخت و تحویل این ۳۵ واحد مسکونی دیگر مددجوی فاقد مسکن در شهرستان راور وجود نخواهد داشت.

 

 

گفتنی است؛ ۲۷۰۰ خانوار با جمعیتی بیش از پنج هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان راور قرار دارند.
 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان راور یحیی صادقی کمیته امداد کرمان شهرستان راور واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، گفت: بخش مسکن کشور پیشران توسعه اقتصادی است و هیچ هدف‌گذاری این مهم‌تر از آن نیست که در مسیر جهش تولید برنامه‌ریزی کنیم و گام برداریم.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به هدف ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب سه گروه مجزا در کشور تولید خواهد شد، خبر داد.

وی تصریح کرد: گروه اول، مسکن اجتماعی ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک الی ۴ ساخته خواهد شد. گروه دوم، مسکن استطاعتی برای دهک‌های هدف ۵ الی ۷ به منظور تنظیم بازار مسکن برنامه‌ریزی‌شده است و گروه سوم نیز مسکن اقتصادی ویژه دهک‌های ۸ تا ۱۰ است که می‌تواند در جهت محقق کردن انتظارات سهامداران ساخته شود.

وی افزود: باید فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کنیم تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تأمین مسکن مردم را کاهش دهیم.

کد خبر 6089975 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند