Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از ارزیابی‌های تخصصی، کارخانه بندرعباس شرکت نفت پاسارگاد تنها واحد نمونه در استان هرمزگان معرفی شد

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، طی روزهای گذشته و پس از ارزیابی‌های تخصصی، کارخانه بندرعباس شرکت نفت پاسارگاد تنها واحد نمونه در استان هرمزگان معرفی شد و توانست از واحدهای بزرگی چون فولاد، آلومینیوم، سیمان و سایر واحدهای موجود در استان پیشی بگیرد و افتخار آفرین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امسال  مراسم روز جهانی استاندارد در استان هرمزگان به علت شیوع ویروس کرونا برگزار نگردید و با توجه به اینکه شرکت پاسارگاد تنها واحد نمونه استان بوده است، رئیس کل اداره استاندارد و تحقیقات هرمزگان، رئیس کل محیط زیست استان و معاونین با حضور در کارخانه بندرعباس با اهداء لوح  از زحمات مدیریت و پرسنل این مجموع تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد نفت هرمزگان نفت پاسارگاد استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم سیده مریم محمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: پارسال بیش از ۳۰ تصفیه‌خانه در واحد‌های صنعتی و تولیدی استان ساخته شد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که از این شمار ۲۱ تصفیه‌خانه تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.
دیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان هم با اشاره به اینکه این تصفیه‌خانه با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است، گفت: ملایر قطب تولید انگور و کشمش و دارای واحد‌های فرآوری کشمش متعددی است که برای پیشگیری از آسیب به محیط زیست از سوی این واحد‌ها نیازمند ایجاد تصفیه خانه در آنها هستیم.

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • افزایش ۳۰ درصدی ذخیره خون بندناف نوزاد در هرمزگان
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • افزایش30 درصدی ذخیره خون بند ناف نوزاد در هرمزگان
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس