Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه‌های هفته وحدت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با شعار «دست در دست هم ایستاده تا اوج افتخار اعلام شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، دبیرجشن‌های هفته وحدت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در آستانه میلاد با سعادت نبی اکرم حضرت محمد (ص) ویژه برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سالاری دبیرجشن‌های هفته وحدت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: برنامه‌های هفته وحدت در سال جاری با در نظرگرفتن شرایط و محدودیت‌های ویروس منحوس کرونا به صورت حضوری و غیر حضوری (بستر فضای مجازی) و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی گفت: جشن‌های هفته وحدت با حضور دانش آموزان در ویژه برنامه هیئت انصارالمهدی (عج) تحت عنوان هیئت انصارالرسول (ص) با حضور کارشناسان دینی اهل سنت و شیعه و دانش آموزان انجمنی شیعه و سنی با شعار «دست در دست هم ایستاده تا اوج افتخار» برگزار می‌شود .

دبیرجشن‌های هفته وحدت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: برگزاری همایش ویژه دانش آموزان دختر نخبه شیعه و سنی، شرکت دانش آموزان انجمنی تشیع در نماز جماعت اهل سنت تحت عنوان نماز وحدت، دیدار دانش آموزان انجمنی با خانواده شهدای دانش آموز اهل سنت، از دیگر برنامه‌های مهم در هفته وحدت می‌باشد.

سالاری خاطرنشان کرد: پویش دانش آموزی ناجی مهربان ویزه دانش آموزان سراسر کشور برگزار می‌شود و دانش آموزان برای شرکت در این پویش باید در منزل خود به مناسب ولادت با سعادت پیامبر (ص) و هفته وحدت جشن بگیرید و عکس هاش رو برای ما بفرستند.
همچنین می‌توانند دلنوشته‌های خود را برای پیامبر اکرم (ص) را نیز برای ما بفرستند. علاقه مندان می‌توانند این موارد را تا تاریخ ۱۵ آبان ماه به آدرس @kheymehaye_ansar۲ در پیام رسان بله و @kheymehaye_ansar در پیام رسان شاد ارسال کنند.

دبیرجشن‌های هفته وحدت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع انجمن‌های اسلامی در بستر فضای مجازی ضمن تاکید بر برنامه ریزی دقیق اقدامات صورت گرفته و برگزاری پویش‌های دانش آموزی #مابرادریم توسط دانش آموزان انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، پویش #ماخواهریم ویژه دانش آموران دختر انجمنی و همچنین پویش #رحمت_للعالمین در واکنش به توهین‌ها و هتک حرمت مجله فرانسوی شارلی ابدو نسبت به پیامبر اکرم (ص) نیز در سراسر کشور در حال اجرا می‌باشد.

گفتنی است جشن‌های هفته وحدت هرساله از سوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با شکوه و عظمت ویژه‌ای برگزار می‌شود و امسال با توجه به شرایط کرونا در کشور این جشن‌ها اغلب به صورت مجازی و یا بارعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انجمن اسلامی هفته وحدت روز دانش آموز شرایط کرونا دانش آموزان انجمن برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدرسه‌ای در یزد با رویکرد تحول و نوآوری، علاوه بر تعلیم و تربیت درس زندگی نیز به دانش آموزان می‌آموزد.

همه برنامه‌های این مدرسه به سمتی پیش می‌رود که دانش آموزان را با زندگی بهتر آشنا کند.

نظافت این مدرسه با خود دانش آموزان است وهر دانش آموز خودش را مسئول زیبایی مدرسه می‌داند.

در خیلی از برنامه‌ها همه‌ی کار‌ها به دست خود دانش آموزان انجام می‌شود و اداره برنامه‌ها و کار‌ها را بچه‌ها با همکاری یکدیگر انجام می‌دهند.

نکته قابل توجه این است که در برنامه‌های این مدرسه دانش آموزان حق انتخاب دارند تا با سلیقه خود انتخاب کنند و معلمان مدرسه در همه برنامه‌ها با دانش آموزان همکاری و مشارکت دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • هفته جهانی نجوم، تعامل بین منجمان و شهروندان
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • جنبش حامی فلسطین به دبیرستان‌های فرانسه کشیده شد
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • حجاج حال معنوی سفر زیارتی را از دست ندهند
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد