Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی شکری صبح دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و کنونی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به میزبانی مجتمع ولایت سمنان با اشاره به اینکه ترویج تبلیغ حکیمانه دین مبین اسلام و همچنین مردمی کردن تبلیغات در راستای اجرای اهداف عالیه نظام اسلامی در زمره رسالت‌های تبلیغات اسلامی محسوب می‌شود، گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و فضای مجازی یکی از مهمترین مسائلی است که باید به آن تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب دیگر موضوعی است که در بدنه تبلیغات اسلامی می‌بایست به آن تاکید داشت، ابراز کرد: یکی از موضوعاتی که از دو سال قبل و با تغییر رئیس تبلیغات اسلامی کشور بر آن تاکید شده، موضوع ظرفیت‌های مردمی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی مانند مؤسسات، کانون‌های فرهنگی، هیئت‌های مذهبی و… برای تبلیغ دین مبین اسلام، افزود: جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی با ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی و همچنین توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از تأکیدات ما در مجموعه تبلیغات اسلامی است.

شکری با بیان اینکه جوان‌گرایی یکی دیگر از موضوعاتی است که در حوزه تبلیغ طی دو سال اخیر به کرات در حوزه کاری تبلیغات اسلامی به آن توجه شده است، بیان کرد: نخبه شناسی در حوزه تبلیغ و فعالیت در حوزه‌های مجازی از دیگر فعالیت‌هایی است که طی دو سال اخیر شاهد آن بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه در حوزه تبلیغ در کنار مردمی شدن تبلیغ، توجه به مساجد، جوانان، نخبگان و… موضوع مهم «خردورزی» و همچنین «آینده پژوهی» دو پدیده‌ای هستند که در زمینه تبلیغ تقویت شده و امروز شاهد اجرای برنامه‌های خوبی در این دو حوزه هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از اجرای تحول اجتماعی مسجد محور یا امام محله نیز طی دو سال اخیر خبر داد و تاکید داشت: تشویق خانواده‌ها و جوانان به مسجد، قرارگیری مسجد در محور کارها و اقدامات اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و… در زمره برکات و محورهای این طرح است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم حجت الاسلام فامیلی به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی سمنان معرفی و از خدمات حجت الاسلام زاهدی تقدیر شد.

کد خبر 5058984

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب تبلیغات اسلامی سمنان علی شکری مراسم تودیع و معارفه ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا توهین به پیامبر بوشهر هفته وحدت گرگان کرمانشاه شهرکرد پدافند غیرعامل یوم الله 13 آبان نیروی انتظامی محدودیت های کرونایی ظرفیت های مردمی تبلیغات اسلامی دو سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در متن پیام سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی آمده است:

بسمه تعالی

فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدینَ عَلَى القاعِدینَ أَجرًا عَظیمًا (سوره مبارکه نساء آیه ۹۵)

فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج سازندگی در تاریخ هفدهم اردیبهشت ۱۳۷۹ به فرمان مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) را به همه مجاهدان راه خدا و فعالان عرصه‌های جهادی تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم.

رهبری با اعتقاد و اعتماد به همت آحاد مردم و عمق حضور گروه‌های جهادی در متن اجتماع و ارتباط گسترده و ساختارمند و عملیاتی، با یک نگاه تاریخی تجربه شده در بسیج مردمی، به ویژه کارکرد این ظرفیت الهی در دوران دفاع مقدس و برای برطرف نمودن چهره محرومیت ایران اسلامی، بسط عدالت و پیشرفت مد نظر معظم له، اقدام به صدور فرمان تاسیس بسیج سازندگی نمودند.

معظم له در مقاطع مختلف فرمودند: «هر جایی که به خدا تکیه کردیم، به نیروی مردم تکیه کردیم و حاضر به حرکت جهادی شدیم، پیروز شدیم...»

«ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم.»

بدون شک این مجاهدت فراگیر، موجبات آثار و برکات و در درجه اول تعالی مجاهدان در صحنه خواهد بود.

حرکت مخلصانه مردمی، مبتنی بر نیازسنجی و رصد ظرفیت‌های میدانی و کار کارشناسانه با راهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه با اقدامات به موقع، باکیفیت و مقرون به صرفه، ایجاد کننده ظرفیتی عظیم و نوید بخش آینده‌ای درخشان خواهد بود (انشاالله).

ضمن امتنان از وجه تلاش و مساعی دولت خدمتگذار، امید است مسئولان محترم استانی به شکرانه این حضور جهادی و مردمی، با همتی انقلابی، قدردان این نعمت الهی حضور باشند.

با عنایت به ظرفیت‌های بی پایان برخواسته از ایمان و باور‌های گروه‌های جهادی و تاکیدات رهبری عالیقدر مبنی بر ظرفیت نامحدود این جهاد مخلصانه، بار دیگر تجدید پیمان خود را با روح بلند بنیانگذار نظام اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، رهبری معزز و خون‌های مطهر شهدا اعلام داشته و امیدواریم این تلاش و پیگیری‌ها اجر شهادت برای فعالان این راه مبارک را به همراه داشته باشد و باعث زدودن چهره محرومیت و زمینه سازی اجتماع منتظر ظهور امام عصر ارواحنا فداه شود.

دیگر خبرها

  • تپسل و شیپور قرارداد همکاری امضا کردند
  • بازار ۵۰ میلیاردی تبلیغات در شیپور
  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • ظرفیت اقتصادی جهان اسلام برای پایان اشغالگری در فلسطین
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟