Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@14:28:39 GMT

کاهش ارزش بازار "پترول"

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۴۷۷۰

کاهش ارزش بازار 'پترول'

ارزش بازار گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، با کاهش ۱۹ هزار و ۵۴۸ میلیارد و ۷۹ میلیون ریال به ۱۵۱ هزار و ۳۷ میلیارد و ۴۷۱ میلیون ریال رسید. به گزارش پول نیوز، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با سرمایه ثبت شده ۲۰ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۴ هزار و ۸۱۴ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۷۰ هزار و ۵۸۵ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.
بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۸۱ میلیارد و ۹۸۹ میلیون ریال به ۱۴ هزار و ۷۳۲ میلیارد و ۲۳۶ میلیون ریال رسید. ارزش بازار گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان نیز با کاهش ۱۹ هزار و ۵۴۸ میلیارد و ۷۹ میلیون ریال معادل ۱۵۱ هزار و ۳۷ میلیارد و ۴۷۱ میلیون ریال محاسبه شد.
"پترول" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۸۱ میلیارد و ۹۸۹ میلیون ریال به مبلغ ۷۶۹ میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۶۸۷ میلیارد و ۵۳۹ میلیون ریال سود کسب کرد .
گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان طی دوره یک ماهه منتهی به مهر ماه تعدادی سهام هیچ شرکت بورسی را خریداری نکرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان بورسی سهام پترول ارزش بازار گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان یک ماهه منتهی دوره یک ماهه میلیون ریال ارزش بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس شهرستان کرمان در زمینه مبارزه با پدیده زیانبار زمین خواری در پی دریافت شکایتی مبنی بر تصرف اراضی دولتی در یکی از مناطق کوهستانی شهر کرمان، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

 وی افزود: بدین منظور یک تیم از ماموران به منطقه مورد نظر در حوزه روستای ده لوءلوء اعزام و در بررسی‌های میدانی متوجه شدند، افردی بدون مجوز ۱۰۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: پس از جمع آوری دلایل و مستندات موجود با هماهنگی قضائی و به اتفاق کارشناس اداره بنیاد مسکن و شهرسازی نسبت به رفع تصرف این اراضی اقدام شد. 

وی تصریح کرد: این زمین‌های دولتی که بنا به اعلام کارشناس مربوطه، بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال ارزش داشتند به اموال دولتی بازگردانده و دست زمین خواران از تصرف و فروش آن‌ها کوتاه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳