Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- علی کریمی هافبک سابق تیم فوتبال استقلال در تمرین تیم فوتبال القطر شرکت کرد.

 علی کریمی هافبک سابق استقلال بعد از امضای رسمی قراردادش با باشگاه القطر، روز گذشته در تمرین این تیم حاضر شد. «عنبر بشیر» ستاره سابق باشگاه القطر و بازیکن تیم ملی قطر در این تمرین حضور داشت و از علی کریمی استقبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه «الوطن» قطر در این خصوص نوشت: «علی کریمی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که در دوحه برگزار شد، سطح فنی خوبی داشت. این همان چیزی بود که او را مورد توجه بسیاری از باشگاه‌ها قرار داد.»

عنبر بشیر در این خصوص گفت: تلاش زیادی توسط مدیر و معاون باشگاه انجام شد تا تیم قدرتمندی تشکیل بشود و بتواند از اعتبار باشگاه دفاع کند. تیم بازیکنان خوبی دارد چه بازیکنان داخلی و چه خارجی. آنها تمایل زیادی به موفقیت و کسب نتایج خوب دارند. مدیریت باشگاه در تلاش است تا اشتباهاتی که در هشت سال گذشته مرتکب شده است را جبران کند چون تیم در سال‌های اخیر دوران بدی را پشت سر گذاشت.

 

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تصاویر جالب دربی که در آن بتیس و سویا در بنیتو ویامارین به تساوی (1-1) رسیدند، مربوط به سرخیو راموس و ایسکو، هم تیمی‌های سابق در رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا بود که در حین بررسی VAR یک خطای مشکوک به پنالتی، با هم مشاجره کردند. خطا روی ایسکو که سانچز مارتینز، داور بازی، آن را لغو کرد.

در حالی‌که بازیکنان هر دو تیم داور را محاصره کرده‌اند، سرخیو راموس که اعتراض‌های ایسکو را درک نمی‌کرد، گوش او را کشید و البته مشخص بود که با خشم نبوده چون ایسکو نیز به این حرکت کاپیتان سابق خود در رئال واکنش منفی نشان نداد. 

این دو، ثانیه‌هایی حرف زدند و مشخص بود که ایسکو با نظر راموس مخالف بود و شدیدا اعتقاد داشت روی او پنالتی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!