Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون ورزش گفت: مجلس آماده است که کارشناس قوانین را به وزارت ورزش بفرستد تا به آنها این موارد و قوانین موجود را آموزش دهد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، روز گذشته مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری در بخشی از پاسخ به سؤالات خبرنگاران در مورد شرایط سرخابی‌ها با اشاره به اینکه طبق قانون این دو باشگاه نمی‌توانند از هیچ بودجه دولتی استفاده کنند، به مجلس و نمایندگان انتقاد کرد و گفت: «فکر می‌کنم دوستانمان در مجلس اگر می‌خواهند کمکی فراتر از مصاحبه‌های تلویزیونی کنند تغییر قانون را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نمی‌توانیم به خاطر تحریم‌ها از AFC و فیفا پول بگیریم و شرایط اقتصادی مناسب نیست.»

این صحبت معاون وزیر ورزش باعث شد که بعد از محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش که به این اظهارات علی‌نژاد در روزنامه گل واکنش نشان داد، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی هم به عنوان یکی از اعضای این فراکسیون و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگویی دیگر با خبرنگار روزنامه نسبت به این موضوع در قامت پاسخگویی برآید. قاضی زاده در این خصوص و در واکنش به اظهارات علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: صحبت‌های آقای علی‌نژاد نشان می‌دهد که ایشان آشنایی با قوانین ندارد. در کشور در این زمینه قانون وجود دارد اما برخی بی‌اطلاعی از قانون را به مجلس و نداشتن قانون نسبت می‌دهند. این صحبت‌ها واقعاً عجیب است و اگر دوستان این مسائل را نمی‌دانند مجلس آماده است که یک کارشناس قوانین را به وزارت ورزش بفرستد تا به آنها این موارد و قوانین موجود را آموزش دهد تا بتوانند از آن‌ها به بهترین شکل بهره ببرند. پس در پاسخ به صحبت آقای علی نژاد که گفته‌اند دوستانمان در مجلس برای کمک به جای مصاحبه‌های تلویزیونی بهتر است قانون را تغییر دهند باید بگوییم که قانون وجود دارد اما شما بلد نیستید از آن بهره ببرید و بازهم تاکید می‌کنیم که مجلس کاملا آمادگی دارد برای آموزش دوستان همراه آن‌ها باشد.

قاضی‌زاده هاشمی در سؤال دیگری در مورد اینکه مجلس در بحث سوال از وزیر ورزش چه مواردی را مدنظر خواهد داشت، این‌گونه جواب داد: با تأیید سؤال از وزیر ورزش و جوانان به زودی ایشان در کمیسیون فرهنگی و بعد در مجلس پاسخگوی سؤالات نمایندگان در زمینه‌های مختلفی همچون بی‌ثباتی مدیریت در ورزش، اقدامات غیرتخصصی و سلیقه‌ای و عدم اعتنا به نظرات ارائه شده خواهد بود. در این زمینه مجلس به دنبال حل مشکلات ورزش است تا بتواند طبق آن چیزی که مردم و هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس از نمایندگان خود خواستند، نسبت به این موضوع اقدام کند. این ورود مجلس هم به واسطه خواسته مردم بوده که با حضور مقابل مجلس از نمایندگان خود خواستند که نسبت به این مسائل کاری کنند و به هیچ وجه دخالتی در انتخاب‌ها و دیگر موارد نداشته و نداریم.»

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مهدی علی نژاد وزارت ورزش وزیر ورزش علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رییس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

کد خبر 6093346

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • آمریکا: ۵ واحد نظامی اسرائیل مرتکب نقض قوانین شده‌اند
  • (ویدئو) آموزش فرستادن صلوات توسط بازیکنان تراکتور به گوستاوو
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!