Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا زین العابدین نیک مرام دوشنبه در آیین بزرگداشت سیزدهم آبان که به صورت ویدیو کنفرانس در آباده برگزار شد،افزود: در وضعیت مناسبتی نیستیم و فعلا برای فعالیت اصناف و تردد خودروها محدودیت ایجاد شده است اما اگر وضعیت به این شکل ادامه یابد قطعا مجبور به محدودیت شدیدتری خواهیم بود.

وی بیان کرد: در هشت ماه گذشته بیش از ۱۹۰۰ مورد ابتلا به کرونا در آباده داشتیم که نیمی از این آمار مربوط به یک ماه گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیک مرام با بیان اینکه امسال به دلیل بیماری کرونا، راهپیمایی عمومی در شهرستان آباده نخواهیم داشت، گفت: لازم است با بهره گیری از فضای مجازی و تولید محتوا توسط ادارات ارشاد و تبلیغات اسلامی، این رخداد تاریخی، همچون سالهای گذشته گرامی داشته شود.

وی حفظ وحدت و حرکت حول محور ولایت را مهمترین دستاورد ۱۳ آبان دانست و گفت: ایستادگی در برابر استکبار، یک نماد و فرهنگ است که باید اشاعه داده شود.

فرماندار آباده افزود: در حماسه ۱۳ آبان و در سایر مقاطع مختلف تاریخی،‌ دانش آموزان، دانشجویان و روحانیون به همراه مردم از آزادی، عزت و استقلال ایران اسلامی دفاع کردندو نقش تاریخی خود را در مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از آزادی و استقلال کشور به اثبات رساندند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز دهم آبان در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان فارس گفته بود مرودشت، آباده، کازرون، ممسنی، سپیدان، خرمبید، بوانات، پاسارگاد، فیروزآباد و داراب دارای وضعیت بدتری به لحاظ تعداد مبتلایان به کرونا هستند.

شهرستان آباده در فاصله ۲۷۶کیلومتری از شمال شهر شیراز قرار گرفته است.

برچسب‌ها ویروس کرونا روز سیزدهم آبان آباده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا روز سیزدهم آبان آباده ویروس کرونا روز سیزدهم آبان آباده اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی از بناهای تاریخی در گذشته چگونه به نظر می رسیدند (عکس)

معبد پارتنون یونان باغ‌های معلق بابل لپتیس مگنا یک شهر باستانی در لیبی معماری هترا در عراق غول رودس در یونان هرم بزرگ جیزه در مصر آرامگاه هالیکارناس در شهر بودروم ترکیه فانوس اسکندریه در مصر معبد آرتمیس در ترکیه کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هفتاد اثر موزه شوش، مرمت شد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • برخی از بناهای تاریخی در گذشته چگونه به نظر می رسیدند (عکس)
  • روایت رئیسی از محدودیت های امنیتی برای حضورش در برخی اجتماعات پاکستان /برق آبی سریلانکا از سوی شرکت ایرانی با تکنولوژی پیچیده اجرا شده است
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • ۷۰ اثر موزه شوش مرمت شد