Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ در اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی و هنری دانشحویان خارجی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی و رئیس جمهور این کشور به شخصیت والای رسول‌الله(ص) محکوم شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین ،   نخستین جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویان خارجی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی در راستای آرمان مشترک امت واحده اسلامی، تمدن‌سازی اسلامی، وحدت و تقریب مذاهب اسلامی در قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختتامیه این جشنواره عصر یکشنبه 11 آبان‌ماه انجام شد و از دانشجویان منتخب در بخش‌های مقاله نویسی، عکاسی، فیلم کوتاه، طراحی، دلنوشته، خوشنویسی و شعر توسط نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه امام(ره) تقدیر به عمل آمد همچنین در این مراسم اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی و رئیس جمهور این کشور به شخصیت والای رسول‌الله(ص) به شدت محکوم شد.

متن بیانیه قرائت شده مجمع دانشحویان ملل اسلامی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) به شرح ذیل است. 

بسم الله الرحمن الرحیم

مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ (حجرات،29)

خجسته سالروز میلاد با میمنت آخرین پیام آور الهی، سفیر حق و عدالت؛ منشا خیر و برکت، امام امت، هادی هدایت خواهان، حامی مستضعفان، سیدالمرسلین، رحمت اللعالمین حضرت محمد مصطفی(ص) و سلاله پاکش، قرآن ناطق، امام جعفرالصادق(ص) و هفته وحدت امت اسلام را به پیشگاه قطب عالم امکان و رهپویان مکتب توحید و آزادی تبریک عرض می‌داریم.

میلاد النبی(ص) روز پایه‌گذاری اهداف مکتب توحید و اساس خلقت انسان در این کره خاکی است زیرا او نسخۀ اَتَم اسمای الهی، خلاصۀ کائنات و نگین خاتم خزانه حق است و با پاگذاردن در عالم هستی، کامل‌ترین مکتب انسان سازی را بنا نهاده و برترین تئوری وحدت و رستگاری را عرضه داشت که تا قیام قیامت بر تارک هستی می‌درخشد.

او مکتب کرامت انسانی، شرافت آزادی، تعهد وجدانی و ارتقا انسان تا لایتناهی را بنیان گذاشت تا این موجود ضعیف را از مغاک ذلت به افلاک عزت کشاند و مستحق دریافت تاج و لقد کرمنا بنی آدم گرداند. او با شعار واعتصموا به حبل الله آمد تا اسوۀ حسنه و مظهر خلق عظیم باشد و با ترسیم فرمان"اقرا" انسانی از خودبیگانه را مزین به لباس دانش و معرفت نموده و به ساحل خوشبختی هدایت کرد.

آری او کسی است که با شعار همدلی، همصدایی، انسان‌بودن و انسانی زیستن را در نگین هستی حک نمود تا مهر جبین آزادمردان و آزادی‌خواهان عالم باشد. اما دریغا! و افسوس بر حال فرزندان از خودبیگانه آدم که با حرکت در مسیر حیوانیت و تن پروری خود، عامل متعفن‌ترین و متحجرترین اعمال وقیحانه گشته و با شعار حریت و آزادی بیان بر شعور انسانی خود و حامیان خود می‌خندند و مدال انسان متمدن به خویش داده و بر اعمال عصر حجری خود می‌بالند.

آری آنها انسان‌های متمدن قرن 21 هستند و تلاش می‌کنند که تمدن انسانی خود را بر محور برهنگی انسان شکل دهند و شاید نمی‌دانند که در این نقش، حیوانات سال‌ها است متمدن‌تر از آنها هستند. آری آنها به زعم خود معمار آزادی بیان هستند. همان آزادی بیانی که جز هتاکی و افسارگسیختگی زبان چیز دیگری نیست که از آن برای بیان عقده‌های حیوانی و نفرت‌های درونی خود بهره می‌برند و با انتصاب اعمال وحشیانه و ددمنشانه باج‌گیران و اجیران کور دل خود به فرزندان صدیق اسلام، می‌خواهند افکار عامه را مخدوش نموده و به زعم خود چهره اسلام و مسلمین را سیاه جلوه دهند. 

عضو خبرگان رهبری: فرانسه چرا توهین به اسلام را مجاز می‌داند ولی سئوال ‌درباره هولوکاست را جرم تلقی می‌کند؟ رئیس دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی: توهین خبیثانه مکرون سبب وحدت بیشتر مسلمانان می‌شود تحلیل چرایی توهین به پیامبر(ص) در رادیو/ نگاهی به سینمای بدون قهرمان در تلویزیون

اینک دانشجویان ملل اسلامی و رهپویان مکتب توحید، در آستانه هفته وحدت و بیداری با ارادۀ آهنین و فریاد شعار لبیک یا رسول الله انزجار خود را از اعمال وقیحانه رئیس جمهوری فرانسه نسبت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) اعلام می‌دارند و اعمال غیر انسانی وی را با شدیدترین الفاظ تقبیح می‌نمایند.

مجمع دانشجویان ملل اسلامی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) - قزوین

(آبان-99 مصادف با 15 ربیع الاول)

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیامبر ص پیامبر اکرم ص رسول اکرم استانداری قزوین پیامبر ص پیامبر اکرم ص رسول اکرم استانداری قزوین دانشگاه بین المللی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند

نورمحمد علیپور عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد درباره روز و مقام معلم افزود: روز معلم یکی از روز های بسیار مهم در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شهادت استاد مرتضی مطهری در روز ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸، این روز به عنوان روز معلم نامگذاری شد.

علیپور افزود: معلمین از جمله اقشار پرتلاش، زحمت کش و وفادار به نظام اسلامی هستند که تقدیر و تجلیل از آنها نباید مختص هفته معلم باشد. جوانان و دانشجویان به‌ عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند. آموزگاران باید در عمل، کردار و گفتار الگوی دانش آموزان باشند.

وی خاطرنشان کرد: اولین معلم خدا است. معلمی از این جهت مهم و حائز اهمیت است که شغل انبیاء و خدای تبارک و تعالی است.

وی با اشاره به آیه «وَعَلَّمَ ءَادَمَ ٱلۡأَسۡمَآءَ کُلَّهَا ثُمَّ عَرَضَهُمۡ عَلَی ٱلۡمَلَـٰٓئِکَةِ فَقَالَ أَنۢبِـُٔونِی بِأَسۡمَآءِ هَـٰٓؤُلَآءِ إِن کُنتُمۡ صَٰدِقِینَ» (بقره/ ۳۱) گفت: پروردگار عالم، دانش و معرفت را از لحاظ شرافت و ارزش در اوج همه مراتب و مقامات قرار داده و بر آدم ابوالبشر منت نهاده است. انسان نیاز به رشد و تکامل دارد و این وظیفه برعهده معلمین است. چرا که معلمین انسان‌های پاک، برجسته، سالم و متدین به مسائل دینی هستند.

خبرنگار: آسیه طاهرمنش

انتهای خبر/

کد خبر: 1229071 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • حرکت آزادانه و شجاعانه دانشجویان غربی قابل تحسین است
  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • پیروزی بدون جنگ
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت توهین‌ به امام (ره)
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است