Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@11:45:46 GMT

لیگ برتر اهداف پروازی کشور از فردا آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۵۴۳۹

لیگ برتر اهداف پروازی کشور از فردا آغاز می‌شود

به گزارش افکارنیوز،

علی گداری در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: با تصمیم فدراسیون و هماهنگی با ستاد مقابله با کرونا در ورزش، هفته نخست مسابقات لیگ برتر اهداف پروازی به صورت رسمی روز سه شنبه 13 آبان ماه با حضور مسئولان فدراسیون در میدان اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این مسابقات پس از 8 سال وقفه با شیوع جدید و با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در رشته‌های تراپ زنان، ‌تراپ مردان و اسکیت مردان برگزار می‌شود که خوشبختانه با توجه به فاصله 2 متری تیراندازان این رشته در خط آتش و در فضای باز، امکان برگزاری مسابقات در هر شرایطی را برای ورزشکاران فراهم می‌کند.

گداری در ادامه گفت: صنایع بازیافت راتا شمال، دراک شیراز، هوماک، ارومیه، بیمارستان نیکان، سبلان اردبیل و کرمان، تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هستند که از بین سایر تیم‌ها اعلام آمادگی رسمی کرده‌اند.

رئیس کمیته مسابقات با اشاره به نحوه برگزاری این مسابقات اذعان داشت: این مسابقات از 13 آبان آغاز و در 5 هفته تا 11 دی ماه ادامه دارد که در هفته نخست تیم ارومیه در مقابل هیئت کرمان صف آرایی می‌کند. همچنین تیم هوماک با تیم صنایع بازیافت راتا شمال ( میزبان) و دراک شیراز در برابر تیم بیمارستان نیکان به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در این هفته تیم یبلان اردبیل در استراحت به سر می‌برد.

گداری تصریح کرد: در این رقابت‌ها هر تیم 5 ورزشکار شامل سه تیرانداز از تراپ مردان، یک اسکیت مردان و یک تیرانداز تراپ زنان دارد که در سه راند پا به رقابت با حریفان خود می‌گذارند و در پایان هر رشته با برگزاری فینال هر ماده، مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران برگزار می‌شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی لیگ برتر اهداف پروازی فدراسیون تیراندازی لیگ برتر لیگ برتر اهداف پروازی اهداف پروازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۵۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، چهل وچهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام پهلوان تختی از امروز در شهرک نفت اهواز آغاز شد.

دراین مسابقات فرنگی کاران از کشور‌های ایران، سوریه، عراق و ارمنستان به رقابت می‌پردازند.

۸۹ فرنگی کار برگزار کننده مسابقات ۵ وزن نخست رقابت‌ها هستند.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی، حسن حسین زاده سرمربی و مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور به همراه فرزاد ایمانعلی زاده و غلمرضا قصاب از خوزستان به عنوان عضو کمیته فنی بر مسابقات نظارت می‌کنند.

حمید باوفا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور از نزدیک این مسابقات را تماشا می‌کند.

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی فرداشب با شناخت نفرات و تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • آغاز ایران‌اکسپو از فردا/ نمایش توانمندی‌های تولیدی و تجاری کشور
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر