Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود فکری در حالی حدود یک ماه پیش به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد که در همین چند هفته اخیر علی شیخ الاسلامی و سیروس دین محمدی از کادر فنی وی جدا شده‌اند.

تاکنون به صورت رسمی علت جدایی این دو عضو کادر فنی استقلال عنوان نشده بود و حتی شایعاتی درباره جدایی احتمالی صمد مرفاوی وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال درباره دلایل جدایی دین محمدی و شیخ الاسلامی به برنامه «تهران ورزشی» گفت: محمود فکری لیستی را به من داد که بر اساس آن با کادر فنی وارد مذاکره شدم و اقدام به قرارداد کردم. دین محمدی روی عدد قراردادش بحث داشت ولی ما از قبل، با فکری تمام کرده بودیم.

مددی خاطرنشان کرد: البته بنده در حالی بررسی موضوع دین محمدی بودم که فکری اعلام کرد هرکسی با این شرایط نمی‌تواند کار کند، نیازی نداریم. در نهایت دین محمدی از تیم جدا شد. شیخ الاسلامی هم بحث مالی داشت ولی اصلاً به باشگاه نیامد و با من مذاکره نداشت و در محل تمرین با سرمربی به تفاهم نرسید. دین محمدی شناسنامه باشگاه است و برای ما عزیز است ولی این بحث فوتبالی است و بین سرمربی و او بوده است و به باشگاه مربوط نیست.

سرپرست باشگاه استقلال درباره وضعیت صمد مرفاوی هم گفت: مرفاوی یک بار به باشگاه مراجعه و نکاتی را یادداشت کرد. طی امروز و فردا قراردادش را نهایی می‌کنیم.

کد خبر 5062148

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران سیروس دین محمدی صمد مرفاوی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس ویروس کرونا شجاع خلیل زاده فدراسیون کشتی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد محمد نادری وزارت ورزش و جوانان فدراسیون والیبال مهدی رسول پناه والیبال دین محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم

انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال را مشاهده می کنید.

دانلود (18.9MB)

دیگر خبرها

  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد
  • صمد مرفاوی: به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد / برکناری علی خطیر را به فال نیک می‌گیرم