Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@03:51:08 GMT

دور تا دور کاخ سفید حصار دفاعی نصب می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۵۹۸۲

دور تا دور کاخ سفید حصار دفاعی نصب می‌شود

احتمال وقوع تظاهرات و آشوب پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باعث شده تا مقامات امنیتی دور تا دور کاخ سفید را با فنس‌های دفاعی و غیرقابل نفوذ محافظت کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه خبری سی‌ان‌ان به نقل از یک منبع مطلع گزارش داد، انتظار می‌رود مقامات فدرال دور تا دور کاخ سفید را فنس‌های دفاعی و غیرقابل نفوذ نصب کنند همزمان که پلیس و سایر نهادهای امنیتی خود را برای تظاهرات احتمالی ناشی از انتخابات آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این لایه امنیتی که در نوع خود کم سابقه است نشان می‌دهد مقامات خود را برای ناآرامی ناشی از برگزاری انتخابات آماده می‌کنند بویژه اگر هیچ کدام از نامزدها نتوانند به پیروزی قاطع و مشخصی دست یابند.

پیشتر «پاتریک بروک» مدیر اجرایی «بنیاد پلیس» در واشنگتن به سی ان ان گفته بود: « اگر برنده مشخصی وجود نداشته باشد، شاهد استقرار قابل توجهی از افسران در تمامی سطوح در سرتاسر پایتخت خواهید بود.»

حمایت کشاورزان آمریکایی از ترامپانتقاد ترامپ از تحقیقات اف‌بی‌آی درباره حادثه اتوبوس ستاد بایدنواکنش بایدن به تصمیم ترامپ برای اعلام پیروزی زودهنگامخشم کاخ سفید از فائوچی به دلیل انتقاد از عملکرد کرونایی ترامپترامپ: ممکن است تقلب گسترده‌ای در انتخابات رخ دهد/ پیروزی زودهنگام اعلام نمی‌کنم


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها؛ این همه اصرار برای چی؟

بر اساس اظهارات شاهدان و ساکنان اطراف پارک لاله، با استقرار کانکس در اطراف حریم پارک، این گمانه مطرح شده که قرار است در این قسمت ساخت‌وساز شده و درختان محوطه قطع می‌شوند.

به گزارش شرق، حصار جنب ساختمان آتش‌نشانی پارک لاله، یک ماه است ساخته شده و دو سه روز است تعدادی کانکس مستقر شده است. محدوده حصار جنب ساختمان آتش نشانی پارک لاله، روبروی خیابان پورسینا قرار دارد.

دیروز تعدادی از شهروندان تهرانی دلیل این حصارکشی و استقرار کانکس را از یکی از نیرو‌های خدماتی پرسیدند و گفته شد که امشب برق محوطه قطع شده و عملیات ساختمانی آغاز می‌شود.

آن‌ها مدعی‌اند، در پرس‌وجو از مدیر پارک و شهرداری منطقه این پاسخ را دریافت کرده‌اند که قرار است در این نقطه از پارک فرهنگسرا ساخته شود و درختان محوطه قطع می‌شوند.

پیش از این هم کانال خبری دیده بان زیست بوم ایران که موضوع حصار کشی پارک قیطریه را هم اطلاع رسانی کرده بود اعلام کرده بخش بزرگی از پارک لاله که مملو از درختان کهنسال است به تازگی حصارکشی شده و گفته شده قرار است در آنجا «ساختمانی از طرف شهرداری»! احداث شود.

در این کانال تاکید شده با توجه به تعرضات و دستکاری‌هایی که در بوستان‌های دیگر از جمله پارک اندیشه و پارک قیطریه در حال وقوع است و پیشتر هم با حذف درختان و احداث بنا در ابن پارک صورت پذیرفته، خطر جدی است. از کنشگران و مردم می‌خواهیم که نسبت حذف عرصه مهمی از این بوستان مرکزی شهر و حذف درختان کهنسال و ارزشمند آن با حساسیت بیشتری برخورد کرده و اجازه ندهند اتفاقات گذشته و تعرضات مشابه به دیگر پارک‌ها در اینجا تکرار شود.

عکس‌هایی که در این گزارش می‌بینید، از داخل محوطه حصارکشی است.

پیگیری‌های شرق از مدیران شهری به نتیجه نرسیده پیش از این، «مهدی بابایی» عضو شورای شهر تهران هر گونه فعالیت عمرانی بر خلاف مصوبات شورا که منجر به تخریب فضای سبز و درختان شود را غیرقانونی دانسته بود.

دیگر خبرها

  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • از حصار کشی در پارک لاله تا وعده چمران مبنی بر عدم قطع درختان
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها؛ این همه اصرار برای چی؟
  • (عکس) ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها
  • ثبت بیشترین بارندگی در ایستگاه حصار دار خوسف با ۵۵ میلی متر