Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از ارائه عملکردی درخشان از سوی وینگر مراکشی آبی ها در ترف مور، هافبک تیم ملی انگلیس از هم تیمی خود تمجید به عمل آورد. 

میسون مانت بازی کردن کنار حکیم زیاش را لذتبخش توصیف می کند و او را بازیکنی در کلاس جهانی می داند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، هافبک 27 ساله جدید چلسی پس از مدت ها به ترکیب اصلی این تیم اضافه شد و شروع درخشانی هم در تیم جدیدش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیاش که در جریان برد 4-0 چلسی مقابل کراسنودار اولین گلش را برای آبی ها به ثمر رسانده بود، سه روز بعد در خانه برنلی یک گل زد و یک پاس گل فرستاد تا به تیمش در راستای کسب یک پیروزی 3-0 کمک کند. 

همچنین بخوانید:

برنلی 0-3 چلسی؛ هماهنگ و بدون نقص برای بازگشت به روند پیروزی حکیم زیاش پس از درخشش دوباره با پیراهن چلسی: احساس خوبی دارم و حس می کنم در خانه هستم

به عقیده مانت، زیاش در یک سوم هجومی، چیز جدیدی را به چلسی اضافه کرده است. 

می دانیم که چه کاری می تواند با توپ انجام بدهد و چه چیزهایی به تیم اضافه می کند. او یکی از بهترین های جهان است که چند شب پیش گل زد و حالا در اولین بازی لیگ برتری خود هم همین کار را کرد. بازیکن شگفت انگیزی است. بازی کردن کنار حکیم لذتبخش است چون هوش بالایی دارد و چیزهای زیادی به تیم عرضه می کند. او بازیکن بسیار خوبی است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم

دیدیه دروگبا (2) و فرانک لمپارد برای چلسی در این مسابقه گلزنی کردند و دو گل لیورپول نیز توسط فرناندو تورس و رایان بابل به ثمر رسید.

دانلود (46.8MB)

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • پدر یان ماتسن: ما می‌خواهیم در دورتموند بمانیم؛ چلسی دیگر شرایط خوبی ندارد
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد