Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسرافیل علا مدیر‌کل دفتر سنجش و آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت‌و‌گو با خبرنگار علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با خبر اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی دوره‌های کاردانی و کارشناسی (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی مهرماه سال ۱۳۹۹، درباره چگونگی نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان بدو ورود دانشگاه اظهار داشت: اعلام نتیجه پذیرفته‌شدگان در دوره‌های کاردانی در تاریخ ۷ آبان و در دوره‌های کارشناسی ۱۲ آبان انجام پذیرفت و داوطلبان می‌توانند نتایج خود را از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org مشاهده کنند.

وی افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در اماکن عمومی، به مراکز آموزشی تاکید می‌شود انجام امور مرتبط با پذیرفته‌شدگان به صورت برنامه‌ریزی شده و به طرق مختلف (به تفکیک رشته، جنس و حروف الفبا) در طول روزهای متوالی صورت پذیرد.

مدیرکل دفتر سنجش و آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه گفت: ثبت‌نام این دسته از پذیرفته‌شدگان برای دوره‌های کاردانی از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ آبان و دوره‌های کارشناسی از تاریخ ۱۵ تا ۱۷ آبان انجام می‌شود که در تاریخ‌های مذکور، بارگذاری مدارک توسط پذیرفته‌شدگان در سامانه جامع آموزشی هم آوا دانشگاه به صورت غیر حضوری فعال شده است.

وی افزود: این دسته از پذیرفته‌شدگان باید برای احراز هویت و تایید نهایی ثبت‌نام، با هماهنگی مرکز آموزشی در تاریخ‌های مذکور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراجعه کنند.

مدیرکل دفتر سنجش و آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: تعداد قبولی‌ها یا مراجعه‌کنندگان برخی از کدرشته‌‌محل‌های دانشگاه در هر دوره پذیرش زیر ۱۰ نفر خواهد بود و به دلیل عدم حدنصاب تشکیل یک کلاس، باید بازه زمانی در نظر گرفته شود تا پذیرفته‌شدگان بتوانند درخواست تغییر پذیرش خود را به دلیل عدم تشکیل کلاس در سامانه جامع آموزشی دانشگاه اعلام کنند که این فرآیند نیز متعاقباً انجام خواهد شد.

وی در ادامه درباره تعداد پذیرفته‌شدگان افزود: از کل پذیرفته‌شدگان دوره‌های‌ کاردانی که ۶۱ هزار و ۸۴۶ نفر بودند، تعداد ۱۷ هزار و ۹۱۵ نفر از پذیرفته‌شدگان زن و ۴۳ هزار و ۹۳۱ نفر از پذیرفته‌شدگان مرد بودند.

علاء در پایان گفت: در دوره‌های کارشناسی از مجموع ۴۴ هزار و ۴۱۱ نفر پذیرفته‌ شده‌، تعداد ۱۳ هزار و ۱۴۹ نفر از پذیرفته‌شدگان زن و ۳۱ هزار و ۲۶۲ نفر از پذیرفته‌شدگان مرد بودند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی نفر از پذیرفته شدگان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۶۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا دهم اردیبهشت تمدید شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،

پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸و اطلاعیه‌های اصلاح آن‌ به تاریخ‌های ۰۲ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۵، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می رساند برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۰۸) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

بنابراین داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه‌های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

برای مشاهده فایل اصلاحات سری سوم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ و بارگذاری فایل های مرتبط اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا دهم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت