Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد وضعیت قرارداد مربی احسان حدادی گفت: یکی از نقدها همین بود و شک نکنید که در دوران حضورم در فدراسیون خارج از ضوابط عمل نمی‌کنم. با این حال این مسائل را در سازمان تیم‌های ملی بررسی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، هاشم صیامی در پایان مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون دوومیدانی در جمع خبرنگاران گفت: مجمع سال ۹۷ و ۹۸  فدراسیون به چند دلیل دیرتر برگزار شد؛ یک مورد تغییراتی بود که در یک سال اخیر افتاد و ۶ ماه آقای عرب و ۶ ماه آقای مبینی سرپرست فدراسیون بودند، بحث کرونا هم مزید بر علت شد و از طرفی بحث مجمع انتخاباتی هم مطرح بود اما از روز اولی که حکم من زده شد تلاش کردم تا این مجمع را هر چه سریع‌تر برگزار کنم و اولین ماموریت ما همین بود که خوشبختانه اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقات خوبی در مجمع افتاد و بحث‌هایی مطرح شد که امیدوارم چراغ راه آینده‌مان باشد. ما هم سعی می‌کنیم تا از نکات مثبت به عنوان تجربه استفاده و نقاط منفی دوران قبل را حذف کنیم. خوشبختانه حضور اعضای مجمع  از طریق وبینارخیلی خوب انجام شد، همچنین آقای علی‌نژاد، سعیدی وخسروی هم حضور داشتند و اعلام کردند که دوومیدانی را به طور جدی حمایت می‌کنند. 

او در مورد برگزاری آنلاین مجمع بیان کرد: ستاد مقابله با کرونا دستور رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داده‌ و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بر اساس دستور این ستاد عمل کردند، در نتیجه برای اینکه مشکلی برای اعضای مجمع پیش نیاید مجمع به صورت وبینار برگزار شد. 

صیامی در مورد اینکه مربی حدادی با اینکه قراردادی امضا نکرده اما حقوق دریافت کرده است، بیان کرد: با توجه به ایراداتی که مجمع و حسابرس بر عملکرد فدراسیون گرفتند، حتما برابر قانون و ضوابط اقدام می‌کنیم چون امروز یکی از نقدها همین بود و شک نکنید که در دوران حضورم در فدراسیون خارج از ضوابط عمل نمی‌کنم. 

او در مورد عقد قرارداد  با مربی حدادی در سال جاری گفت: اگر بسته شده برابر ضوابط و قانون مشکلی ندارد و اگر بسته نشده ما طبق قانون عمل می‌کنیم تا مثل امروز دچار مشکل نشویم. 

صیامی در واکنش به اینکه قرارداد مربی حدادی بسته شده و در شرایطی که حدادی تمرین نمی‌کند به این مربی پول پرداخت می‌شود، گفت: ما این موضوع را حتما در سازمان تیم‌های ملی و هیات رئیسه مورد بررسی قرار می‌دهیم. شک نکنید که منافع دوومیدانی و ملی اولویت ماست و در کنار آن باید از ورزشکارمان هم حمایت کنیم، در نتیجه همه این موارد را بررسی می‌کنیم و تصمیم درستی می‌گیریم. 

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد پرداخت هزینه اضافه اقامت حدادی در آلمان گفت: احسان حدادی را باید بپذیریم، ورزشکار المپیکی ما و برند دوومیدانی است. به قول دوستان سه ضلع مدال‌آوری در المپیک را به مربع تبدیل کرده است و نمی‌توان ساده از کنار او گذشت. خوشبختانه او هم به اصول و قوانین کشور آشنا است و ما هم تلاش می‌کنیم تا او به شرایط خوبی برسد. باید به ورزشکارمان توجه کنیم بالاخره  حدادی به آلمان رفته و بر اساس بررسی پزشک، ۱۰ روز  عمل جراجی به تاخیر افتاده است. عمل پای او که به خوبی انجام شود، کمکش می‌کنیم تا مشکلی پیش نیاید. 

صیامی در مورد به کارگیری مجید کیهانی در فدراسیون دوومیدانی بیان کرد: دوومیدانی اکنون این مشکل را دارد که من باشم طرف مقابل نباشد یا برعکس اما خوشبختانه نظر ما این است هر کسی که بر اساس ضوابط و اصول اداری بتواند به دوومیدانی کمک کند  و منع قانونی نداشته باشد، حتما از او استفاده می‌کنیم. تمام تلاشمان این است که به کارگیری افراد بهینه‌باشد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دووميداني هاشم صیامی فدراسیون دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی روبرتو با باشگاه بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و شایعات زیادی درباره احتمال جدایی یا ادامه حضورش در این تیم در فصل آینده در چند ماه اخیر به گوش رسیده است.

چند رسانه اسپانیایی پیش از این خبر داده بودند که او قصد دارد در پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان از بارسلونا جدا شود و راهی لیگ فوتبال آمریکا شود تا مسیر لیونل مسی و سرخیو بوسکتس را ادامه داده باشد.

اما مدیران باشگاه بارسلونا در چند هفته اخیر تصمیم گرفتند که پیشنهادی را برای تمدید قرارداد به کاپیتان این تیم ارائه کنند و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید را با او آغاز کنند. هرچند تصمیم ژاوی برای جدایی باعث نگرانی این بازیکن شده بود.

شب گذشته و پس از جلسه مهمی که سرمربی فعلی بارسلونا با مدیران این باشگاه برگزار کرد به صورت رسمی اعلام شد که او از تصمیمش برای ترک بارسا در پایان فصل منصرف شده و در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت و یک خبر بسیار خوبی برای روبرتو است.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، مدعی شده است که مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با این بازیکن به زودی آغاز خواهد شد، چرا که ژاوی معتقد است که او بازیکن بسیار مهمی برای بارسلونا در زمین و در رختکن است و روی حفظ او تاکید دارد.

دیگر خبرها

  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی