Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:35:40 GMT

علی‌نژاد: با فدراسیون جهانی جودو به توافق نرسیدیم

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۶۸۵۱

علی‌نژاد: با فدراسیون جهانی جودو به توافق نرسیدیم

به گزارش ایرنا، مهدی علی‌نژاد در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون دو و میدانی درباره تعلیق فدراسیون جودو اظهار داشت: بعد از تعلیق فدراسیون بوسیله فدراسیون جهانی، شکایت ایران به دادگاه ورزش انحام شد و یک ماه فرصت دادند تا مذاکره کنند تا مشکل را حل کنند. فدراسیون جهانی جودو بر همان شروط گذشته تاکید داشت که غیر قانونی و خلاف اساسنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌توانیم شروطی فراتر از اساسنامه داشته باشیم و توافقی شکل نگرفته و منتظریم رای دادگاه عالی ورزش چگونه خواهد بود.

وی درباره شرایط دو و میدانی گفت: دو و میدانی به تازگی رییس خود را شناخته است. امیدوارم سال آینده شرایط دو و میدانی بهتر شود و اگر جایگاه واقعی خود را بیاید جهش خوبی خواهد داشت.

علی‌نژاد افزود: دو و میدانی ظرفیت خوبی دارد و اگر استعدادیابی خوبی شود به اهداف خود می‌رسد. این رشته در حوزه قهرمانی سال‌های خوب و بدی داشته است و هنوز به سطح کافی از رشد نرسیده است. امیدوارم رییس جدید فدراسیون به سرمایه‌گذاری در رده پایه بیشتر توجه کند و در حفظ استعدادها بکوشد. اینگونه نباشد که آنان وقتی به جایی رسیدند از این ورزش خداحافظی کنند.

وی توسعه ورزش قهرمانی عنوان کرد: گزارش حسابرس که در مجمع قرائت شد، نکات و ایراداتی داشت دارد و باید اشکالات گفته شود. دو و میدانی یکی از اولویت‌های ماست و از آن حمایت خوبی می‌کنیم.

معاون وزیر ورزش درخصوص قرارداد مربی احسان حدادی گفت: بودجه زیادی را به دو و میدانی اختصاص می‌دهیم و وظیفه این فدراسیون این است که مشکلات را حل کند. حدادی هم  مشکلی ندارد. در مورد جزییات قرارداد تک‌تک ورزشکاران اطلاع ندارم و باید از خود رییس فدراسیون بپرسید.

علی‌نژاد در خصوص اردوهای ملی‌پوشان رشته‌های مختلف گفت: حدود یک ماه و نیم پیش مجوزی را از ستاد ملی کرونا دریافت کردیم تا با رعایت پروتکل بهداشتی ملی‌پوشان المپیکی وارد اردو شوند. اکنون اردوهای کشتی، تکواندو و وزنه‌برداری شروع شده است.

برچسب‌ها فدراسیون جودو مهدی علی نژاد فدراسیون جهانی جودو احسان حدادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون جودو مهدی علی نژاد فدراسیون جهانی جودو احسان حدادی فدراسیون جودو مهدی علی نژاد فدراسیون جهانی جودو احسان حدادی اخبار کنکور فدراسیون جهانی دو و میدانی علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بادبانی و فدراسیون راگبی در زمان حمید سجادی تشکیل شدند اما پس از گذشت چند ماهی از فعالیت های آنها، دوباره منحل و به انجمن تبدیل شدند.

حمید سجادی وزیر وقت ورزش و جوانان در اقدامی غیرکارشناسی در زمان حضور خود در وزارت ورزش چند فدراسیون جدید را راه اندازی و تاسیس کرد که هیچکدام موفق نشدند و روزهای آشفته ای را تجربه می کنند.

کد خبر 6093966

دیگر خبرها

  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی
  • دانشگاه کلمبیا: با رهبران دانشجویان درباره اعتراضات به اسراییل به توافق نرسیدیم
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم