Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@07:44:41 GMT

مرد خوش شانس آمریکایی که یک شبه پولدار شد!

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۷۲۱۰

مرد خوش شانس آمریکایی که یک شبه پولدار شد!

همواره عده‌ای هستند که به دنبال کسب درآمد زیاد، علی‌الخصوص کسب درآمد یک شبه هستند. یکی از این راه‌های یک شبه پول‌دار شدن و یک شبه ره صد ساله را رفتن جست‌وجو برای گنج است. این کار در اکثر موارد با شکست و متضرر شدن فردی که وقت خود را صرف آن می‌کند، همراه است. در این بین اگر کسی موفق به انجام این کار شود، پول هنگفتی نصیبش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردی آمریکایی به نام شین هاستون که عاشق جستجوی گنج با استفاده از فلزیاب است، در طی تحقیقات خود سکه‌ای به ارزش «پنی» را پیدا کرد که مربوط به سال ۱۷۹۸، یعنی ۲۲۲ سال پیش است و متعلق به دهه اول ضرب سکه در آمریکای شمالی است. او با یکی از دوستانش در نیوهمشایر نزدیک یک کلیسا در ماین، شمال شرقی ایالات متحده، توانستند این سکه‌ها را از خاک بیرون بکشند.

هاستون گفت كه سکه‌ها را در حیاط كلیسایی در آمبدن پیدا كرده‌اند كه به او اجازه دادند از فلزیاب استفاده كند و به دلیل شرایط اطراف این زمین، سکه‌ها دچار تغییراتی شده‌اند. وی اظهار داشت كه این واحد پول می‌تواند به قیمت ۲۰۰ دلار به فروش برسد، اما او قصد فروش آن را ندارد.

این سکه تمام آن چیزی نبود که هاستون در آن سفر پیدا کرد، زیرا او یک پنی دیگر نیز پیدا کرد که مربوط به سال ۱۸۱۸ است، یک مجموعه کامل چرخ دستی و یک توپ تفنگ عتیقه کالیبر ۷۵ که نشان از منشا آن یعنی کشور انگلیس است نیز در بین یافته‌های هاستون بود.

به گزارش روزنامه دیلی میل انگلیس، در خبری مرتبط با موضوع کشف گنج نیز فردی به نام لوک ماهونی که یک متخصص فلزیاب است، توانست یک گنجینه استثنایی از سکه‌های نقره مربوط به دوران جنگ‌های داخلی آمریکا را کشف کند. لوک ماهونی ۴۰ ساله به دنبال گنجینه‌های باستانی در سراسر جهان است و به خاطر کشف این گنجینه با ارزش که ارزشی حدود ۱۰۰ هزار پوند دارد، یک جشن مفصل برپا کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

بیشتر بخوانید: خوش شانس ترین مرد جهان (عکس) این زن خوش‌ شانس‌ ترین مسافر دنیاست! (+عکس) عجب خوش شانسی! لینک کوتاه: asriran.com/003ABU

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: یک شبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد

به گزارش "ورزش سه"، سجاد جعفری درباره دیدار اخیرشان مقابل استقلال عنوان کرد: همه بچه‌های تیم انگیزه زیادی داشتند تا در این بازی نتیجه بگیرند و تمام تلاش خود را کردند، اما با وجود عملکرد خوبی که در نیمه دوم و به ویژه دقایق پایانی داشتیم و ممکن بود یک امتیاز بگیریم، در زدن گل سوم بدشانس بودیم.

او که پس از حضورش در زمین نمایش خوبی در میانه زمین ارائه کرد و شمس‌آذر هم با این تغییرات توانست دو گل به استقلال بزند، ابراز کرد: هر زمان آقای دقیقی صلاح بداند، بازی می‌کنم و در خدمت تیم هستم تا بتوانیم نتیجه بگیریم و روند خوبی که در این فصل داریم را ادامه بدهیم. با این وجود به نظرم تیم ما عملکرد قابل تحسین برابر استقلال داشت.

هافبک تکنیکی شمس‌آذر که پایه‌گذار گل اول مقابل استقلال بود، عنوان کرد: همیشه هر چند دقیقه که فرصت داشته باشم، همه وجودم را می‌گذارم تا تیم موفق شود و در این بازی هم سعی کردم بهترین کار را انجام بدهم و خدا را شکر با تلاش بچه‌ها آن توپ تبدیل به گل شد ولی معتقدم استقلال شانس آورد که لحظه آخر گل مساوی را نخورد.

جعفری درباره دیدار آینده شمس‌آذر مقابل پیکان گفت: مطمئنا بازی سختی در پیش داریم و نمی‌توانیم هیچ تیمی را دست کم بگیریم. متاسفانه هواداران را در این مسابقه کنار خودمان نمی‌بینیم، اما امیدوارم با تلاش همه بچه‌ها و تدابیر کادر فنی و البته زحمات و حمایت‌هایی که باشگاه و آقای شهاب زندی دارند، نتیجه بگیریم.

دیگر خبرها

  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • نویدکیا: یک تیم داغان را تحویل گرفتم!
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ مدال
  • شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • نوشاد و نیما عالمیان شانس المپیکی شدن دارند
  • اظهار نظر اردوغان در مورد آخرین شایعات مربوط به اقامتگاه رهبران حماس
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است