Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس تابش امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار با اشاره به اعلام قیمت مصوب مرغ زنده و تخم مرغ، اظهار داشت: بر اساس مستندات موجود مبنی بر بهبود نهاده‌ها انتظار می‌رود که تخم مرغ و مرغ از درب واحد تولیدی با قیمت مصوب فاکتور شود. همکاران ما در سطح کشور به سخت افزار‌هایی مجهز شدند که از آن طریق بتوانند به صورت آنلاین براساس اطلاعاتی که سامانه انبار در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند، مراکزی که از شفافیت لازم برخوردار نیست را رصد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان افزود: انتظار می‌رود که تولیدکنندگان قیمت مصوب هر کیلو تخم مرغ ۱۲ هزار تومان و هر کیلو مرغ زنده ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان درب واحد تولیدی را رعایت کنند و اصناف هم با سود معمول در کف عرضه کالا را به مصرف کننده نهایی عرضه کنند.


وی با اشاره به هدفمند شدن بازرسی‌ها در برخورد با تخلفات، گفت: متخلفان در صورت عدم رعایت مصوبات، مشمول برخورد بازرسان می‌شوند.

تابش افزود: درباره بحث نهاده‌ها مقرر شده که دستگاه‌های امنیتی و وزارت جهاد کشاورزی راسا برخورد کنند و لذا اگر بتوانیم بحث عرضه خارج از شبکه نهاده‌ها را کنترل کنیم، این قول را به همه تولید کنندگان می‌دهیم که ۱۰۰ درصد نیاز نهاده‌ها را در اختیارشان قرار دهیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت مرغ قیمت مرغ زنده پارسی خبر نهاده ها تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.

وی توضیح‌داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T۶۸۳ باید پیامک GT۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کدها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

بر اساس اعلام اداره‌کل استاندارد استان تهران، طاهری درباره کدها توضیح داد: این کدها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

کد خبر 6087291 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • جوجه یک روزه
  • عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • کاکائو معضل جهانی شد!