Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@04:53:02 GMT

کرونا | ورود خودروهای شخصی به اهواز ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۷۵۵۵

کرونا | ورود خودروهای شخصی به اهواز ممنوع شد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به ابلاغیه وزارت کشور دوشنبه ۱۲ آبان گفت: بر اساس ابلاغیه وزارت کشور به مراکز استان‌ها از جمله اهواز، از ساعت ۱۲ امروز دوشنبه ۱۲ آبان ماه، خروج خودروهای بومی (پلاک اهواز) و ورود خودروهای غیربومی(پلاک غیر از اهواز) به اهواز ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم در پی افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و فوتی‌های ناشی از این بیماری در کشور اتخاذ شده است. خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی مشمول ممنوعیت‌های تعیین شده نمی‌شوند.

رضا نجاتی افزود: این ممنوعیت با هدف جلوگیری از مسافرت های آخر هفته و تعطیلات به مرکز استان و سایر شهرها ایجاد شده است. طبق گزارش‌ها غالب مبتلایان به این ویروس، در مسافرت‌ها، دورهمی‌ها و مراسم‌ها بیمار شده‌اند. از روز چهارشنبه به مدت ۱۰ روز محدودیت‌های جدیدی در اهواز و مسجدسلیمان اعمال می‌شود و بر اساس آن همه مراکز اموزشی و اصناف غیرضروری تعطیل می‌شوند.

خوزستان بار دیگر در وضعیت قرمز از لحاظ کرونا قرار گرفته است و طبق اعلام ستاد استانی کرونا مدارس و مراکز آموزشی و ورزشی از چهارشنبه هفته جاری  به مدت ۱۰ روز در شهرستان اهواز و مسجدسلیمان تعطیل شدند. همچنین ساعات اداری شهرستان‌های اهواز و مسجد سلیمان به دلیل افزایش شیوع بیماری کرونا کاهش یافته است. به گفته دکتر سیدمحمد علوی، رییس مرکز بهداشت خوزستان تغییراتی درچند ماه گذشته در ویروس کرونا ایجاد شده که میزان مرگ و میر بیماران را افزایش داده است.

کد خبر 561853 برچسب‌ها كرونا در ايران استان خوزستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علیرضا سعیدی مطرح کرد: ورود برخی افراد با سگ به پارک‌ها به خصوص سگ‌های فانتزی و بزرگ که حتی مشاهده آنها برای برخی رعب آور است موجب آزار مردم می‌شود، بنابراین رسیدگی به این موضوع باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم خواستار برخورد با سگ‌گردانی در پارک‌ها و معابر عمومی هستند، اظهار کرد: سگ گردانی در خیابان‌ها و پارک‌ها یکی از رفتارهای غلط است که ضمن ایجاد نگرانی برای مردم در برخی مواقع موجب بروز حادثه نیز شده است.، بنابراین باید این امر در پارک‌ها ممنوع شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج سگ گردانی را نوعی ضد ارزش دانست و یادآور شد: علاوه بر ورود افراد به همراه سگ به پارک‌ها و عدم رعایت موارد مربوطه، حتی بوستان‌ها به محلی برای خرید و فروش سگ تبدیل شده‌اند.

کد خبر 6090971

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • لهستان عبور خودروهای نظامی اوکراین از خاک خود را ممنوع کرد