Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلک از بهره مندی ۲ هزار و ۶۱۶ مددجوی استان مرکزی از تسهیلات قرض الحسنه امداد ولایت خبر داد.

«فریدون سرلک» ضمن تاکید بر ارایه وام های قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: طی ۶ ماهه سال جاری ۲ هزار و ۶۱۶ نفر از مددجویان و نیازمندان از تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت کمیته امداد بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعتبار ۱۷میلیارد و ۷۵۳میلیون تومان بهره‌مند شدند.

 

مدیر صندوق امداد ولایت استان مرکزی با بیان اینکه بخشی ازپرداخت تسهیلات کمیته امداد از منابع صندوق امداد ولایت است، این میزان وام قرض الحسنه با اعتبار ۱۷میلیارد و ۷۵۳میلیون تومان بوده است که به مددجویان پرداخت شده.

 

وی همچنین به همکاری بانک مهر ایران نیز اشاره کرد و ادامه داد: از منابع بانک مهر ایران نیز ۱ هزار و ۳۴۱ فقره وام قرض الحسنه با اعتبار هشت میلیارد و ۱۹۶ میلیون تومان پرداخت شده است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه تسهیلات پرداخت شده به منظور پرداخت ودیعه مسکن، کمک به ساخت و خرید مسکن، اشتغال و خودکفایی، کارگشایی، حمایتی و کمک به تعمیرات مسکن سیل زدگان بوده است، اضافه کرد: امید است این وام ها خیر و برکت برای زندگی نیازمندان داشته و سبب رفع بخش از مشکلات این عزیزان شود.

 

مدیر صندوق امداد ولایت استان مرکزی ضمن تقدیر از خیران و نیکوکاران که در این صندوق قرض الحسنه سپرده گذاری کرده اند، افزود: از دیگر خیرین نیک اندیش نیز به ‌منظور سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت دعوت می کنیم و با افتخار میزبان آنان هستیم.

 

سرلک اضافه کرد: با همکاری خیران و افزایش کمک‌ها و سپرده‌های آن‌ها در صندوق امداد ولایت می‌توان تسهیلات بیشتری به نیازمندان پرداخت کرد و گره های بیشتری را از مشکلات این عزیزان کشود.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: صندوق امداد ولایت استان مرکزی اراک صندوق امداد ولایت قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت : جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه همواره در رویداد‌های مختلف در راستای خدمت‌رسانی به مردم گام برداشته و سعی کرده امدادرسان مردم در حوادث مختلف باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: در حادثه سیل سیستان و بلوچستان جمعیت هلال‌احمر استان با ارسال کمک‌های غذایی به یاری مردم این استان رفت تا بتوان بخشی از مشکلات مردم این مناطق را رفع کرد.

محمدی بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه سال گذشته در ۸۵۸ حادثه حضور داشته و نسبت به امدادرسانی و انجام عملیات امداد و نجات اقدام کرده که بیشترین سهم این عملیات‌ها مربوط به حوادث جاده‌ای و کوهستان است.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه تعداد حوادث کوهستان استان کرمانشاه رو به افزایش است؛ از افراد مبتدی و دارای بیماری درخواست داریم از صعود به ارتفاعات به صورت انفرادی خودداری کنند، زیرا ارائه خدمات درمانی مورد نیاز به افراد آسیب دیده در کوهستان دشوار است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه عنوان کرد: در کنار امدادرسانی هلال‌احمر در حوادث و بلایای طبیعی این جمعیت در راستای عمل به وظایف خود نسبت به ارائه خدمات اجتماعی به ویژه به افراد نیازمند نیز اقدام می‌کند.

محمدی با اشاره به فعال بودن یک مرکز ارتوپدی و فیزیوتراپی هلال‌احمر در کرمانشاه گفت: سال گذشته ۷۸۲ نفر از خدمات فیزیوتراپی، ۵۱ نفر از کار درمانی و ۲۶۲ نفر گفتاردرمانی استفاده کردند.

وی اضافه کرد: در حوزه ارتوپدی ۱۰۸ نفر از این خدمات شامل ۵۱ نفر پروتز و ۶ نفر آرتز و کفش طبی ۵۱ نفر بهره‌مند شدند و دو مورد مانور درمان اضطراری با اهداف درمانی بیماران بی‌بضاعت در دالاهو و روستا‌های اطراف گیلانغرب جمعا یک هزار و ۴۰۰ نفر انجام گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با اشاره به عدم صدور مجوز داروخانه این جمعیت در استان، تصریح کرد: با وجود عدم تأسیس داروخانه هلال‌احمر کرمانشاه، اما مرکز فوریت‌های دارویی این جمعیت به صورت روزانه در حال خدمت‌رسانی به مردم استان است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر