Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه امروز شورای مدیران فدراسیون به اهمیت همکاری اجتماعی و رعایت کامل دستورات ستاد مبارزه با کرونا بیش از گذشته تاکید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، نشست شورای مدیران امروز دوشنبه ۱۲ آبان، با حضور رئیس، نواب رئیس، دبیر، بازرس و مدیران فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای جلسه اسبقیان ضمن تبریک ولادت مبارک حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، پیشنهاد نمایش ویدئوی کوتاهی در خصوص نحوه انتقال بیماری کرونا و پیشگیری را داد. رئیس فدراسیون در ادامه تاکید کرد: با توجه به موج جدید شیوع ویروس، شدت آن و محدودیت ها در جامعه، از این پس علاوه بر ادامه روال دورکاری هماهنگ با دستورات دولت، جلسات و تجمعات اداری فدراسیون می بایست با رعایت حداقلی نفرات و در زمان کوتاه صورت بگیرد.

وی افزود: در استان ها نیز، مسوولین هیئت های ورزشی در برگزاری برنامه ها ضمن رعایت قوانین می بایست بر اجرای کامل پروتکل های بهداشتی نظارت داشته باشند و علاوه بر استفاده از ماسک به رعایت فاصله گذاری فیزیکی، حضور حداقلی نفرات در جلسات و زمان های کوتاه، توجه کنند.

در بخش دیگر جلسه، نصیری سرپرست نایب رئیس فدراسیون با اشاره به برنامه های این بخش، از استقبال بانوان از کلاس های مجازی خبر داد. همچنین کشاورز ترک، رئیس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون ضمن ارائه گزارش نحوه برگزاری دوره ها، برنامه های آتی وبینارها را تشریح کرد. در ادامه، گلشنی مدیریت ورزشی فدراسیون، از نحوه نظارت بر تمرینات ورزشکاران و پیگیری صورت گرفته در این مورد گزارشی ارائه داد و ابراهیمی رئیس کمیته روابط عمومی با تاکید بر لزوم توجه به گرامیداشت پارالمپیک به فعالیت های انجام شده در این هفته و در حوزه خبر، رسانه و انعکاس برنامه ها اشاره کرد.

در پایان این نشست، حمیدی دبیر فدراسیون با تشکر از فعالیت کمیته های آموزش و روابط عمومی و مدیریت ورزش در خصوص همکاری شایسته در اجرای برنامه های هفته گرامیداشت پارالمپیک و پیشرو بودن فدراسیون در این مناسبت، بر لزوم برنامه ریزی بیشتر جهت انجام امور فدراسیون در فضای مجازی تاکید کرد.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز

به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه جلسه همفکری مسوولان فرهنگی و هنری البرز به میزبانی حوزه هنری این استان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج، رئیس حوزه هنری البرز، معاون فرهنگی و هنری سپاه استان و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار شد.

این جلسه با هدف بحث، تبادل نظر و هماهنگی برای انجام اقدامات و برنامه های فرهنگی و هنری در استان البرز برگزار و در خصوص برپایی ششمین کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع) تحت عنوان حدیث حسن نیز مباحثی مطرح و مقرر شد این اقدام فرهنگی در قالب یک لایحه به شورای اسلامی شهر کرج ارسال و ردیف بودجه برای آن در نظر گرفته شود.

محمد مهرابی، رییس حوزه هنری استان البرز در این جلسه با تاکید بر ضرورت حمایت از گروه های فرهنگی و هنری استان گفت: باید با حمایت از هنرمندان بستر رشد روزافزون آنها را فراهم کنیم تا انگیزه این قشر برای فعالیت در این استان و کمک به ترویج فرهنگ و هنر انقلابی افزایش یابد زیرا با کمک هنرمندان می توانیم در راستای ارتقای سطح فرهنگی جامعه گام برداریم.

حجت الاسلام علیرضا سعیدی، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج نیز هنرمندان را بازوان ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی خواند و بیان کرد: همانگونه که در شهر و استان سایت اداری وجود دارد، لزوم ساخت یک سایت فرهنگی و هنری نیز به منظور ایجاد یک مجموعه منسجم جهت ساماندهی انجمن ها و فعالیت های هنری احساس می شود.

کد خبر 6092522

دیگر خبرها

  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی