Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@18:48:19 GMT

نور افشانی آسمان شهر از پل آذر تا سی و سه پل

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۸۵۰۸

نور افشانی آسمان شهر از پل آذر تا سی و سه پل

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان از نور افشانی محور زاینده رود (از سی و سه پل تا پل آذر) و هشت نقطه از محلات منطقه به مناسبت سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به میمنت ایام خجسته هفته وحدت و در این زمان که همبستگی همه مسلمین جهان ضرورت دارد، به همت اداره فرهنگی اجتماعی این منطقه اقدام به نور افشانی از سی و سه پل تا پل آذر و هشت نقطه دیگر از محلات این منطقه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدام عرض ارادتی به ساحت مقدس پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و محکوم کردن دشمنان اسلام و پاسخی به هتک حرمت اخیر به ساحت مقدس پیامبر است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۱۷ ربیع‌الاول یکی از اعیاد مهم مسلمین و شیعیان است که باید به هر نحو ممکن نسبت به آن تعظیم کرد، تصریح کرد: با آذین‌بندی، روشنایی و نصب پرچم‌های رنگی و پرچم جمهوری اسلامی در میادین، معابر، پل‌ها، چهارراه‌ها و بزرگراه‌های منطقه برای شادی بخشی به شهروندان در این ایام اقدام خواهیم کرد.

رضایی تاکید کرد: از شهروندان انتظار می‌رود ضمن رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را جدی بگیرند تا همه با هم کرونا شکست دهیم.

کد خبر 453133

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هفته وحدت میلاد پیامبر کلانشهر شهرداری اصفهان شهر شهرداری منطقه پنج میلاد امام جعفر صادق ع شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ادامه عملیات ترمیم و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه، عملیات روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا به اتمام رسید.

وی با اشاره به لزوم رسیدگی و بهبود وضعیت شبکه معابر منطقه افزود: به منظور رفاه و آسایش شهروندان و در راستای گسترش و بهبود معابر ارتباطی محلات، تسریع عبور و مرور وسایل نقلیه، دسترسی آسان‌تر شهروندان به گذرگاه‌های اصلی، عملیات ترمیم و روکش آسفالت معابر با تلاش و نظارت معاونت فنی و عمرانی این منطقه در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان افزود: در ادامه عملیات ترمیم و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه، عملیات روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا که از خیابان‌های اصلی و پر تردد منطقه به شمار می‌آیند، به همراه بعضی از معابر فرعی منطقه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال انجام شد و مورد بهره‌برداری شهروندان قرار گرفت.

غلامی تصریح کرد: با توجه به پر تردد بودن این خیابان‌ها در راستای رفاه حال شهروندان اجرای عملیات با اطلاع‌رسانی قبلی و به‌صورت شبانه صورت پذیرفت.

وی خاطر نشان کرد: در برنامه و بودجه ۱۴۰۳ منطقه ۱۱ برای عملیات لکه گیری، ترمیم و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال مصوب شده است و عملیات مربوطه با محوریت محلات منتخب با جدیت دنبال خواهد شد.

کد خبر 749706

دیگر خبرها

  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد