Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@03:01:19 GMT

اهدای ۷۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند کهریزک

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۸۷۶۹

اهدای ۷۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند کهریزک

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، باتوجه به اینکه به دلیل شیوع کرونا آموزش مدارس در سال تحصیلی جدید به صورت مجازی برگزار می‌شود و لازمه آن داشتن گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان است اما در کهریزک حدود ۴۰۰ دانش‌آموز به دلیل نداشتن گوشی هوشمند به آموزش مجازی دسترسی نداشتند که با همکاری مسؤولان بخش کهریزک و با برپایی کمپین مهربانی در مرحله اول برای ۷۰ دانش‌آموز تبلت تهیه و اهداء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امین بابایی بخشدار کهریزک در مراسم اهدای تبلت به دانش‌آموزان نیازمند ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت با اشاره به برپایی کمپین میز مهربانی در کهریزک اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزاری کلاس‌های درس به شکل مجازی همچنین با توجه به نیازمندی برخی دانش‌آموزان به تبلت و گوشی‌های هوشمند برای بهره‌مندی از فضای آموزش در شبکه شاد، طی فراخوانی خیران را در قالب میز مهربانی دعوت کردیم.

وی با اشاره به پایلوت بودن کهریزک در برپایی میز مهربانی در استان تهران گفت: با حضور خیران نیکوکار بیش از ۴۰۰ میلیون وجه نقد برای تهیه تبلت‌های دانش‌آموزی جمع‌آوری شد تا گامی مهم و مؤثر در پیشبرد اهداف عالیه تعلیم و تربیت برداشته شود.

بخشدار کهریزک ادامه داد: خوشبختانه با استقبال مسؤولان و خیران مبلغ قابل توجهی جمع‌آوری شد که ۷۰ تبلت خریداری و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفت، ضمن اینکه مرحله دوم میز مهربانی نیز به زودی برگزار می‌شود.

در ادامه مراسم محمدرضا افضلی نیا رئیس آموزش و پرورش کهریزک در این زمینه عنوان کرد: با همکاری و مشارکت فعال بخشداری کهریزک توانستیم در برپایی میز مهربانی در سطح استان پیشقدم باشیم تا گره‌ای از مشکلات دانش‌آموزان نیازمند باز شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز مراسم اهدای تبلت‌های خریداری شده با حمایت اعضای شورای آموزش و پرورش با محوریت بخشدار کهریزک و حضور پرشور خیران نیکوکار اهداء شد تا دانش‌آموزان نیازمند بتوانند از فرصت آموزش شبکه شاد بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/گ۱/س

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان گوشی هوشمند کهریزک تبلت امین بابایی بخشدار کهریزک دانش آموزان نیازمند میز مهربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۸۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش معلم شهرکردی برای آموزش دانش آموزان منطقه عشایر نشین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، خانم رئیسی در مدرسه شبانه روزی دوپلان علاوه بر آموزگاری، معاون پرورشی دانش آموزان است و دوستدار محیط زیست به طوری که به دانش آموزان کشت انواع گیاه دارویی را اموزش داده است.
وی تنها به آموختن و تربیت دانش آموزان اکتفاء نکرده و به دنبال شناخت استعداد‌های بچه‌های این منطقه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • تلاش معلم شهرکردی برای آموزش دانش آموزان منطقه عشایر نشین
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است