Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@01:30:35 GMT

کمک مؤمنانه| توزیع بیش از ۹۰۰۰ بسته معیشتی در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۸۸۶۰

کمک مؤمنانه| توزیع بیش از ۹۰۰۰ بسته معیشتی در گیلان

سرهنگ احمد ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تعداد بسته‌های معیشتی توزیع‌شده در مراحل قبلی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، اظهار کرد: در دو مرحله قبلی تعداد ۲۶۱ هزار بسته معیشتی، ۱۲۰ هزار بسته بهداشتی و ۱۵ هزار بسته آموزشی بااعتباری بالغ‌بر ۹۰ میلیارد تومان بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در مرحله سوم در نظر داشتیم که تعداد هشت هزار بسته معیشتی را به نیت هشت هزار شهید گیلان توزیع کنیم، افزود: به همت سپاه و خیران گیلانی تعداد نه هزار ۱۰۰ بسته معیشتی بااعتباری بالغ‌بر دو میلیارد تومان آماده توزیع‌شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در این مرحله از رزمایش در کنار بسته‌های معیشتی به دنبال آزادی زندانیان غیر عمد، اشتغال و طرح ازدواج آسان هستیم، گفت: این مرحله را با کمک پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات در استان اجرایی خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولی عادلی نیز با اشاره به آغاز مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در گیلان اظهار کرد: از اول رزمایش مواسات در گیلان تاکنون مبلغ ۹۰ میلیارد تومان کمک‌های معیشتی و سبد کالا بین آسیب دیدگان شیوع ویروس کرونا توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله از رزمایش موضوع بهداشت و سلامت را دنبال خواهیم کرد، افزود: مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه هم‌زمان با ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و روز ۱۳ آبان روز دانش‌آموز در حال انجام است.

سخنگوی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه با اشاره به تفاوت این مرحله از رزمایش با مراحل قبلی، گفت: در این مرحله جلوه کار بیشتر درزمینهٔ موضوع بهداشت و سلامت است و قرارگاه استانی شکل‌گرفته است و بخش عمده‌ای از قرارگاه‌های محله‌ای نیز شروع به کارکرده‌اند.

سرهنگ محسن جعفری نیز با تبریک فرارسیدن ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه مرحله سوم این رزمایش امروز آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله از رزمایش تعداد یک هزار و ۲۰۰ بسته به نیت یک هزار و ۲۰۰ شهید شهر رشت توزیع می‌شود، افزود: اعتبار کلی این بسته‌ها ۲۴۰ میلیون تومان بوده که ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان است.

جانشین سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اقلام موجود دربسته‌های کمک مؤمنانه، گفت: این بسته‌ها شامل روغن، برنج، حبوبات، رب، پنیر، چای، سویا و ماکارونی است.

انتهای پیام/84007

منبع: فارس

کلیدواژه: هیئت همدلی گیلان رزمایش سلامت شهید بسته معیشتی کمک مؤمنانه همدلی و کمک مؤمنانه مرحله از رزمایش رزمایش مواسات بسته معیشتی مرحله سوم هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری آژانس فرانس پرس امروز سه شنبه در حساب کاربری خود در ایکس (توییتر سابق) از حکم دادگاه نیویورک برای جریمه ترامپ خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا در جریان محاکمه اش در نیویورک به دلیل اهانت به دادگاه ۹ هزار دلار جریمه شده است.

قاضی دادگاه نیویورک، امروز دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا را به پرداخت ۹ هزار دلار جریمه محکوم کرد و اخطار داد که تداوم نقض ممنوعیت صحبت درباره دادگاه، می‌ تواند منجر به بازداشت او شود.

بر اساس دستور قاضی «خوان مرچان» دونالد ترامپ اجازه ندارد هرگونه حمله کلامی علیه شاهدان، اعضای هیأت منصفه یا کارکنان دادگاه و نزدیکان آن‌ ها انجام دهد.

«مرچان» به ازای هر مورد نقض این دستور، هزار دلار جریمه برای ترامپ در نظر گرفت و دستور داد ۷ نوشته او که «توهین‌ آمیز» بود از شبکه اجتماعی تروث‌سوشال و وب‌ سایت کارزار تبلیغاتی او حذف شود.

قاضی مذکور هنگام صدور این حکم گفت: بدین وسیله، به متهم هشدار داده شد که دادگاه تداوم نقض آگاهانه دستورات قانونی‌ اش را نمی‌ پذیرد و اگر ضروری و مناسب بداند، بازداشت تنبیهی اعمال خواهد کرد.

نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی در سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی متهم شده است.

کد خبر 6093570

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد