Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مهدی محسن نژاد ورزشکار خوزستانی و قهرمان وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران که شانس اول حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۱ توکیو است کرونا گرفت.

این کشتی گیر بهبهانی پس از بازگشت از اردوی تیم ملی که در تهران برگزار شد به کرونا مبتلا شد این در حالی است که محسن نژاد باید ۱۵ آبان برای حضور در پیکارهای جهانی در رقابت های گزینشی شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن نژاد در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: پیش از حضور در اردوی تیم ملی تست کرونا دادم که منفی بود. همه چیز در اردوی تیم ملی خوب پیش می‌رفت و تمریناتم را به خوبی دنبال می‌کردم اما در روزهای پایانی قدری حالم بد شد و پس از پایان اردو به بهبهان برگشتم و در آنجا مجدد تست کرونا دادم که متوجه شدم به کرونا مبتلا شده‌ام.

وی با بیان اینکه به صورت خفیف به این بیماری مبتلا شده‌ام گفت: ۲ روز است که در قرنطینه به سر می‌برم و امیدوارم هر چه زودتر بهبود یابم تا بتوانم در مسابقات جهانی شرکت کنم.

این کشتی گیر فرنگی کار کشورمان افزود: تمام هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی در رویدادهای مختلف است تا بتوانم برای کشورم افتخارآفرینی کنم. از ابتدای امسال تمریناتم را به صورت جدی دنبال کردم تا بتوانم در مسابقات جهانی و المپیک حضور پیدا کنم. خوشبختانه به لحاظ بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار داشتم و از همه لحاظ آماده کشتی گرفتن در رقابت های انتخابی تیم ملی بودم.

امیدوارم فرصت حضور در مسابقات جهانی را داشته باشم

وی در خصوص حضورش در مسابقات انتخابی تیم ملی که روز ۱۵ آبان برگزار می‌شود گفت: برای حضور در این پیکارها لحظه شماری می‌کردم و از لحاظ جسمی و روحی در بهترین شرایط بودم اما متاسفانه این اتفاق برایم پیش آمد و دیگر نمی‌توانم در مسابقات شرکت کنم.  

محسن نژاد که آرزویش پوشیدن پیراهن تیم ملی در المپیک و کسب مدال در این پیکارها است افزود: از آنجا که رقابت‌های جهانی در آذر آینده برگزار می‌شود انتظار دارم کادر فنی تیم ملی شرایطی برایم در نظر بگیرد تا فرصت حضور در این پیکارها را داشته باشم.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزهای ۱۵ تا ۲۰ آذر امسال به میزبانی کشور صربستان انجام می‌شود.

برچسب‌ها کشتی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی خوزستان اهواز کشتی خوزستان اهواز اخبار کنکور محسن نژاد مبتلا شد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۹۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۴سال سطح یک آسیا در ریاض عربستان از هشتم تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه برگزار شد که ایران با ۴ ورزشکار پسر و یک تنیسور دختر در این رویداد به میدان رفت.

در بخش پسران و در رقابت‌های دونفره، تیم ایران متشکل از رامتین رافعی و کیارش صادقی برابر تیم تایلند و پاکستان به برتری دست یافت تا عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در رقابت‌های انفرادی نیز کیارش صادقی با قبول شکست برابر حریفی از تایلند، در فینال به مقام دومی بسنده کرد.

در بخش انفرادی، رامتین رافعی دیگر نماینده ایران که به دیدار رده‌بندی رفته بود موفق شد حریف خود از چین‌تایپه را شکست بدهد تا با کسب مقام سومی به کار خود پایان دهد. راستین اکبری و آریا شعبان نژاد دیگر تنیسورهای ایرانی در این مسابقات به ترتیب رتبه‌های ۱۸ و ۱۹ را به خود اختصاص دادند.

در بخش دختران، رومینا رافعی در مسابقات انفرادی هفتم شد اما این تنیسور کشورمان در بخش دونفره با حریفی از ترکمنستان موفق شد با ایستادن در رده سوم به کار خود پایان دهد.
گفتنی است با این نتایج، رنکینگ تنیسورهای ایرانی ارتقا خواهد یافت و قهرمانان کشورمان موفق شدند در بین رقبای خود جایگاه به مراتب بهتری را به دست بیاورند. هدایت این تیم برعهده فرشید زیدی بود.
در این مسابقات ۷۰ تنیسور از کشورهای ایران، هند، پاکستان، تایلند، هنک‌کنگ، چین‌تایپه، رومانی، عربستان، سوریه، اردن، انگلیس، چین و قزاقستان در دو بخش دختران و پسران حضور داشتند.

کد خبر 6096802

دیگر خبرها

  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند