Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:26:54 GMT

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای «حبیب» تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۹۹۰۰

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای «حبیب» تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سعید مهدوی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای «حبیب»، اظهار کرد: جشنواره «حبیب» با هدف تجلیل و قدردانی از تشکل‌های مردم نهاد دینی، هیئت‌های مذهبی، مؤسسه‌های قرآنی و گروه‌های جهادی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان محورهای اساسی این جشنواره را مواسات، عید غدیر، محرم و صفر و کرونا عنوان کرد و افزود: مطرح نمودن نام هیئت‌های و تشکل‌ها و نقش کارکردی اجتماعی آن‌ها در جامعه، حفظ ارتباط با هیئت‌ها و شناسایی و تقدیر از تیم رسانه‌ای آن‌ها، ایجاد فضای مومنانه رسانه‌ای بین تشکل‌های مذهبی، تشویق شدن هیئت‌ها برای توجه به شاخص‌های هیئت انقلابی، ترغیب هیئت‌ها به راه‌اندازی تیم قوی رسانه‌ای، افزایش کیفیت بازتاب رسانه‌ای فعالیت‌های هیئت‌های گیلان از اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به دلیل استقبال خوب و درخواست تشکل‌های دینی و هیئت‌های مذهبی استان گیلان مهلت شرکت در این جشنواره تمدید شده است، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا روز ۱۹ آبان ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

مهدوی تاکید کرد: هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های مردمی و گروه‌های جهادی می‌توانند تولیدات خود در این زمینه را حداکثر تا ۱۵ دقیقه در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره در اداره کل و یا از طریق پیام رسان‌ها به شماره ۰۹۲۰۲۳۱۷۰۱۱ ارسال کنند.

وی به آغاز داوری آثار اشاره و عنوان کرد: بررسی و داوری آثار رسیده به دبیرخانه توسط داوران مجرب از امروز آغاز شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان به تاریخ برگزاری مراسم اختتامیه و زمان اعلام نتایج این جشنواره اشاره کرد و افزود: جشنواره استانی «حبیب» روز جمعه ۲۳ آبان ماه با برگزاری مراسم اختتامیه در انزلی با اعلام نتایج و اسامی برندگان به کار خود پایان خواهد داد.

کد خبر 5062481

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید مهدوی تبلیغات اسلامی گیلان هیئت های مذهبی ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا توهین به پیامبر بوشهر هفته وحدت یوم الله 13 آبان گرگان کرمانشاه شهرکرد پدافند غیرعامل ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل رسانه ای هیئت ها تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود

ایسنا/فارس  مدیرکل صدا وسیمای فارس از برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور در شیراز خبر داد.

احمد پهلوانیان امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای عشایری استان با اعلام این خبر گفت: تنوع در  موسیقی، زبان و گویش‌های مختلف، فرهنگ و آداب و رسوم بسیار متنوع، پوشش‌های زیبای زنان و مردان، غذا های سنتی  و... در جای جای استان، گویای اقوام مختلف در آن سرزمین است و فارس با این ویژگی، به حق ایرانی کوچک و سرزمین رنگین کمان اقوام است.

وی با تأکید بر وحدت اقوام ایرانی بیان کرد: مؤلفه ایران قوی در سایه «وحدت اقوام ایرانی» شکل گرفته است و توسعه وحدت بین اقوام و ترویج این فرهنگ وظیفه همگانی است.

پهلوانیان با تأکید بر ظرفیت‌های اقوام و عشایر در استان یادآور شد: می‌طلبد مدیران ارشد استان و رسانه با هدف ایجاد وحدت، نمایش جذابیت‌ها، فرهنگ، تمدن و هویت اقوام، عشایر و ایلات ساکن در استان و با تکیه بر دو اصل هویت‌محوری و عدالت‌گستری، عملیات رسانه‌ای ویژه‌ای را طراحی کنند.

مدیرکل صدا و سیمای فارس از برگزاری اولین  جشنواره تولیدات رسانه ای اقوام و عشایر کشور در سطح ملی و با محوریت استان فارس  در بهمن‌ماه خبر داد و گفت: برگزاری این جشنواره می‌تواند یک رویداد ارزشمند فرهنگی در پاسداشت اقوام و عشایر و معرفی فرهنگ و هویت این بخش و پررنگ‌تر شدن جایگاه اقوام و عشایر کشور باشد.

وی، معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی، اقتصادی، اجتماعی اقوام و عشایر، بسترسازی تقویت وحدت و افزایش تعامل بین اقوام کشور، توجه به اشتراکات فرهنگی، مذهبی و آئینی اقوام ایرانی، توجه به عشایر به عنوان قطب مولد کشور و توجه به نقش تاثیرگذار زنان عشایر در عرصه‌های مختلف و نقش مدیریتی آنان در تحکیم بنیان خانواده را بخشی از  اهداف این جشنواره عنوان کرد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس افزود: این جشنواره  در دو بخش تولیدات مراکز استان‌ها و بخش مردمی مدنظر است که شامل تولیدات رادیویی، تلویزیونی، و مجازی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی