Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: از لحظه اعلام آمادگی ستاد برای آغاز تست انسانی واکسن، روزانه تعداد زیادی از مردم داوطلبانه برای انجام تست و کمک در این مرحله اعلام آمادگی کرده‌اند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ صبح‌امروز در مراسمی باحضور علی عسگری معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام، سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان و جمعی از مدیران ستاد، چهارمین مرحله رزمایش "همدلی و احسان" آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین مراسم که در محل قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی در جاده مخصوص کرج برگزار شد، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در ارتباطی ویدئوکنفرانسی ، فرمان ارسال یک میلیون بسته معیشتی و 250 تن گوشت مرغ به مناطق محروم سراسر کشور را صادر کرد.

مخبر در این ارتباط زنده با اشاره به خدمات ستاد از نخستین روزهای شیوع کرونا گفت: به فاصله هر 45 روز یک میلیون بسته معیشتی و غذایی و یا دارویی و بهداشتی را با اولویت کمک به آسیب دیدگان کرونا در کشور توزیع کرده‌ایم و تا پایان سال نیز چندمرحله دیگر ارسال اقلام خواهیم داشت.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام افزود: به زودی خبرهای خوشی درباره واکسن کرونا و مراحل تست نهایی آن و همچنین تولید کیت تشخیص فوری کرونا درمجموعه دارویی ستاد به مردم خواهیم داد.

مخبر افزود: از لحظه اعلام آمادگی ستاد برای آغاز تست انسانی واکسن، روزانه تعداد زیادی از مردم داوطلبانه برای انجام تست و کمک در این مرحله اعلام آمادگی کرده‌اند که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به موفقیت ستاد در دستیابی به دانش تولید داروهای ضدکرونایی گفت: ماه گذشته 10 هزار و طی روزهای آینده هم یک محموله 10 هزار تایی از آمپول رمدسیویر را جهت توزیع در بیمارستانها به وزارت بهداشت بصورت رایگان اهدا میکنیم.

مخبر به برنامه ستاد اجرایی برای ایجاد 300 هزار شغل در سال 99 اشاره کرد و خاطرنشان کرد: هفته آینده طرح بزرگ اشتغالزایی ستاد اجرایی فرمان امام هم افتتاح خواهد شد که دراین امر نیز آسیب‌دیدگان کرونا در اولویت قرار دارند.

علی عسگری معاون اجتماعی و امور استانهای ستاد اجرایی فرمان امام نیز در این مراسم گفت: تاکنون برای تهیه بسته‌های معیشتی،800 میلیارد تومان توسط ستاد اجرایی فرمان امام هزینه شده است.

وی افزود: بسته‌های معیشتی در این مرحله شامل روغن، ماکارانی، حبوبات ، کنسرو و سایر اقلام غذایی خشک است که در کنار آنها 250 تُن گوشت مرغ نیز توزیع خواهد شد و در مراحل بعدی برنج هم به این بسته‌ها افزوده می‌شود.

عسگری با بیان اینکه مرحله اول رزمایش همدلی و احسان اردیبهشت ماه، مرحله دوم تیرماه و مرحله سوم شهریورماه امسال برگزار شد،گفت: در مرحله اول یک میلیون بسته غذایی ، در مرحله دوم 8 هزار تُن مرغ و در مرحله سوم 5 میلیون پرس غذای گرم در مناطق محروم سراسر کشور توزیع شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی افزود: تا پایان سال سه مرحله دیگر از رزمایش همدلی و احسان اجرا خواهد شد و در مجموع 7 مرحله رزمایش همدلی و احسان در سال 99 خواهیم داشت.

سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام نیز دراین مراسم با اشاره به مرحله چهارم رزمایش گفت: بسته‌های معیشتی طی روزهای آینده توسط گروه‌های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام درمناطق محروم سراسر کشور توزیع خواهد شد.

وی افزود: به دستور مقام معظم رهبری تمام گروه‌های جهادی و مردمی برای مبارزه با کرونا و کمک به آسیب‌دیدگان این ویروس منحوص به میدان آمده‌اند و انتظار میرود که دستگاه‌های اجرایی نیز تحرک بیشتری از خود دراین خصوص نشان دهند و برای رفع گرفتاری معیشتی و اقتصادی مردم دراین روزها به ویژه در مناطق کم‌برخوردار طرحهای نتیجه بخش‌تری ارائه کنند و با رویکردی جهادی به میدان بیایند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: همانطور که آقای مخبر به تمام زیرمجموعه‌های ستاد دستور اکید داده‌ است، تا آخرین لحظه نابودی کرونا، بنیاد احسان درکنار مردم خواهد ایستاد و ازهر اقدامی چه در حوزه توزیع اقلام غذایی ، چه دارویی و بهداشتی و چه کمک درسی و بسته‌های نوشت‌افزار و لوازم‌تحریر بین دانش اموزان از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

بستری و مرگ‌‌ومیر کرونایی در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری استدولت در شرایط کرونایی یک ریال هم به شهرداری تهران نداد/ خیلی مأخوذ به حیا نیستیم، لازم باشد داد هم می‌زنیمعدد متوفیان کرونا در بهشت زهرا به عدد متوفیان چند هفته پیش کشور رسید

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام ستاد اجرایی فرمان امام ستاد اجرایی فرمان امام همدلی و احسان اعلام آمادگی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت عصر امروز یکشنبه در بازدید از مجتمع کشت و صنعت فجر صفا خرم‌آباد با اشاره به اینکه رویکرد مدیریتی صحیح مهم‌ترین نکته درباره موفقیت این مجموعه است، اظهار داشت: این مدل سرمایه‌گذاری جزو مزیت‌های مهم و اساسی کشت و صنعت فجر صفا است که نتیجه آن افزایش اشتغال، امنیت غذایی، افزایش روحیه و تغییر سبک زندگی را به دنبال دارد.

وی انجام کارهای پژوهشی و تولید محصولات کاملاً ایرانی را از دیگر مزیت‌های این مجموعه عنوان کرد و افزود: سرمایه‌گذار این مجموعه همه اقدامات را با صبر و حوصله و انجام کارهای پژوهشی پیش برده و حتی نژاد دامی که وارد شده، تغییریافته و ایرانی شده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه مجموعه کشت و صنعت فجر صفای خرم‌آباد علاوه بر کشت گیاهان دارویی و فعالیت‌های دامی، گردشگری مدرن را دنبال می‌کنند، افزود: این مجموعه می‌تواند در سطح ملی و بین‌المللی پذیرای مهمانان مختلف باشد نیز باشد.

شفقت با اشاره به اینکه شهرک صنعتی این مجموعه به‌زودی بهره‌برداری خواهد شد بر ایجاد زنجیره ارزش دام و تولید پوست و پشم در کشت و صنعت خرم‌آباد تأکید کرد و افزود: باتوجه‌به سطح اراضی این مجموعه، اگر گیاهان دارویی در این مجموعه کشت و عصاره‌گیری شود مردم نیز می‌توانند در هر جای استان نسبت به کاشت و فروش گیاهان دارویی به کشت و صنعت اقدام کنند که درآمد این امر از تولید برخی محصولات رایج کشاورزی می‌تواند بیشتر نیز باشد.

وی ادامه داد: این قابلیت در شهرهای دیگر لرستان نیز وجود دارد تا جایی که بیش از ۵۰ تا ۷۰ نقطه دیگر استان هم این امکان وجود دارد.

استاندار لرستان، تأکید کرد: جهاد کشاورزی باید فرصت‌های سرمایه‌گذاری این چنینی را شناسایی کند و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهد.

شفقت بازدید دانشجویان و دانش‌آموزان از مجتمع کشت و صنعت فجر صفا را اقدام مثبتی در راستای اشاعه فرهنگ «ما می‌توانیم» دانست و افزود: این اقدام می‌تواند حتی برای سرمایه‌گذاران دیگر الگوی مثبتی باشد و این مدل مدیریتی تسری پیدا کند.

کد خبر 6091372

دیگر خبرها

  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • اقدام فوری برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد