Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور از فعالان قرآنی خواست به یاری کادر درمانی و مدافعان سلامت بشتابند.

اتحادیه‌های استانی مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت (ع)، می‌توانند در پاسخ به فرمایش و رهنمود  رهبر معظم انقلاب، در خصوص ورود نیروهای داوطلب مخلص و جوانان مؤمن در همکاری مجاهدانه با  سربازان و مدافعان سلامت، لبیک و پیشتاز بوده تا ضایعات این ویروس به حداقل ممکن تقلیل یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت از خادمان قرآنی و جوانان فعال در مؤسسات قرآنی سراسر کشور دعوت کرد آنگونه که قرآن کریم امر فرموده «و جاهدوا فی الله حق جهاده» در کنار مدافعان سلامت قرار گیرند.

عزیزان می‌توانند جهت هماهنگی و پیوستن به این فراخوان و هماهنگی برای حضور در مراکز درمانی، با مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت و نیز اتحادیه‌های مؤسسات و تشکل‌های قرآن هر استان تماس حاصل کنند.

خدمات و تلاش‌های خالصانه متولیان بهداشت و کادرهای درمانی و تیم‌های پزشکی در جای جای ایران اسلامی آنگونه بی وقفه ادامه داشته که تعدای کثیری از این عزیزان نیز به شهادت رسیدند، اتحادیه کشوری مؤسسات و .... قرآنی مردمی پس از تأکیدات مقام معظم رهبری مدظله العالی با فراخوان جدید معلمان و مروجان و عشاق قرآنی درخواست کرد همچون گذشته در کنار کادر درمانی خدوم برای کمک و نجات جان مبتلایان به این ویروس قرار گیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن سلامت مقام معظم رهبری ویروس مدافعان سلامت اتحادیه مؤسسات قرآنی مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اعظم السادات برغمدی اظهار کرد: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال استان می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآنی حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.

مدیر طرح ملی حفظ قرآن کریم کشور ادامه داد: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، تحقق خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی با خانواده‌ها از جمله اهداف این طرح است.

برغمدی افزود: این طرح فرصت بی نظیری پیش روی دختران علاقه‌مند در استان آذربایجان شرقی قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته بانوان علاقمند تبریزی به صورت مجازی از برنامه‌های آموزشی حفظ قرآن کریم بهره‌مند شدند.

چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" ویژه بانوان سراسر کشور در سال ۱۴۰۳ با شعار «حافظ قرآنی، مکتب سلیمانی» با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • مجوزهای الکترونیک به نفع فعالان اقتصادی واقعی است
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز