Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول قرارگاه تحول اجتماعی مسجدمحور اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان از طراحی ۱۴ عملیات به نام مبارک اهل بیت علیهم السلام در مساجد فعال استان کرمان خبر داد و گفت: اولین عملیات با نام رسول رحمت و مهربانی است.

حجت الاسلام مصطفی اژدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آغاز سلسله عملیات های سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی جهت مبارزه با کرونا و تألیف قلوب مؤمنین با محوریت مساجد فعال استان خبر داد و افزود: عملیات اول، تولی و تبری با موضوع مبارزه با طاغوت زمان و محکومیت اهانت به وجود نازنین پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

مسئول قرارگاه تحول اجتماعی مسجدمحور اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: اهداف این عملیات انزجار عمومی اهل محله از اهانت به پیامبر مهربانی (تبری)و ارتباط با سنین مختلف از اهل محله  و دریافت شماره تماس های اهل محله جهت ارتباطات آتی و  محورهای عملیات برای کودک( مسابقه نقاشی یا رنگ امیزی با محوریت تنفر از رئیس جمهور فرانسه) برای نوجوان(مسابقه زیباترین سوژه عکس یا کلیپ در این‌موضوع) برای جوانان( زیباترین کاریکاتور رئیس جمهور منفور فرانسه است.

 

 

وی تصریح کرد: امام محله یا روستا با ارتباط گیری با اهل محله از طریق حضور درب منازل یا توزیع تراکت مسابقه توسط نوجوانان محله یا در فضای مجازی با انتشار برگه های مسابقه یا نقاشی اقدام می کند و افراد آثار خود را از طریق فضای مجازی به شماره مجازی امام جماعت یا خط دیگری که مورد تأیید او باشد، ارسال می کنند و به ۵ نفر از بهترین آثار در رده های سنی مختلف کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی از طرف ستاد استانی اهدا خواهد شد.

 

 

اژدری محور دوم عملیات را جشن نبوی(شادی در ایام ولادت رسول مهربانی و امام صادق) باهدف تکریم جایگاه این دو بزرگوار و هفته وحدت و ارتباط با اهل محله دانست و افزود: شیوه اول؛ برگزاری جشن و مولودی خوانی از طریق فضای مجازی و لایواینستاگرام و شیوه دوم؛ بارگذاری سخنرانی ضبط شده توسط امام‌محله در گروه مسجدمجازی  و طراحی مسابقه از مطالب سخنرانی و شیوه سوم؛ توزیع شله زرد یا اقلام بهداشتی و فرهنگی درب منازل اهل محله و تبریک عید توسط امام‌محله است.

 

 

وی گفت: شیوه چهارم؛ طراحی مسابقات برای سنین مختلف از جمله نقاشی، رنگ آمیزی، داستان گویی از زندگانی پیامبر توسط نوجوانان و فیلمبرداری و ارسال برای امام محله توسط نوجوانان، دلنوشته به پیامبر رحمت، خواندن شعر یا مولودی و ارسال برای امام‌محله‌است.

 

 

اژدری برگزاری جشن خانگی و عکاسی از تزئینات خانه و ارسال به امام‌محله و اهدای جایزه به بهترین ها و یا پخت کیک ولادت پیامبراکرم و اهدا جایزه به بهترین کیک (ویژه خواهران) را از دیگر شیوه های حضور در این بخش عنوان کرد.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: عملیات سردار دلها مساجد کرمان استان کرمان امام محله اهل محله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال شدن سامانه بارشی از امروز در کرمان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از بعدازظهر امروز فعالیت سامانه بارشی از غرب استان آغاز و تا روز جمعه در اکثر مناطق ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امین دریافر، امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از بعد از ظهر امروز فعالیت سامانه بارشی از غرب استان آغاز و تا روز جمعه در اکثر مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پیامد این سامانه، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تند بادهای لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد است، افزود: بیشینه بارش‌ها روز پنج‌شنبه و در برخی از مناطق شمال، غرب و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود و آب‌گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در این مناطق محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طی این مدت بر سرعت وزش باد در شمال‌غرب و شرق استان افزوده خواهد شد و خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا بویژه در جنوب‌شرق استان دور از انتظار نیست.

کد خبر 749684

دیگر خبرها

  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته
  • فعال شدن سامانه بارشی از امروز در کرمان
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی باید در کنار تعاملات امنیتی با کشور هدف پیگیری شود
  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری