Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جهاد کشاورزی گفت: دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات کشاورز کارت به کشاورزان پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، کاظم خاوازی با اشاره به اینکه کشاورز کارت اتفاق خوبی برای کشاورزان ماست که در سال‌های قبل پیگیری شده و در این مقطع به ثمر نشسته است، اظهار کرد: کشاورز کارت بیشتر مخصوص کشاورزانی است که محصولات استراتژیک مانند گندم، جو و دانه‌های روغنی که برای کشور اهمیت دارد، تولید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان‌کرد: در قالب کشاورز کارت بین دو تا ۲۰ میلیون تومان تسهیلات با سود ۱۲ درصد در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد تا بتوانند نهاده‌های ضروری خود را تهیه کنند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشاورز کارت منبع مالی مناسبی برای کشاورزان خواهد بود تا بتوانند بی دغدغه نهاده‌های مورد نیاز خود را تهیه و پس از فروش محصول خود با بانک عامل تسویه کنند.

خاوازی افزود: در سال نخست، این تسهیلات برای تأمین نهاده کود کشاورزان تخصیص می‌یابد.

وی اظهار کرد: همه شعبه‌های بانک کشاورزی موظفند کشاورز کارت را در اختیار کشاورزان قرار دهند و در این زمینه جلسات زیادی با بانک کشاورزی برگزار کرده‌ایم تا بوروکراسی اداری به حداقل برسد.

کد خبر 453200

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کشاورز کارت وزیرجهاد کشاورزی جهاد کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی وزیر جهاد کشاورزی تسهیلات کشاورز کارت کود شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کشاورز کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت در بودجه ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه 1403، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم 10 هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • کشاورزان گلستانی آب ماندگی را از سطح مزارع خود خارج کنند
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند