Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کلانتری بخش «اورنج» در ایالت کالیفرنیای آمریکا گفته برای کنترل هرگونه ناآرامی احتمالی بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور آمادگی دارد. به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری دانشجو، در حالی که نگرانی‌ مقامات آمریکایی از وقوع ناآرامی بعد از اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور افزایش یافته است، اداره کلانتری بخش «اورنج» ایالت کالیفرنیا گفته برای هر‌گونه اعتراض و ناآرامی‌ احتمالی آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته وبگاه خبری «مرکوری نیوز»، سخنگوی این اداره کلانتری در کالیفرنیا گفته اداره آنان مرکز عملیات خود برای کنترل ناآرامی‌های احتمالی بعد از انتخابات را فعال خواهد کرد.

یکی از کلانتر‌های این اداره در خصوص انتخابات امسال آمریکا گفته: «روشن است که در این فصل انتخاباتی شور و اشتیاق زیاد است.»

وی همچنین گفته: «هدف من اطمینان از این است که همه ساکنان بخش اورنج بتوانند از حق رأی و حق آزادی بیان خود با خیال راحت استفاده کنند.»

وی افزود: «آزادی بیان مسالمت‌آمیز همیشه مورد حمایت قرار می‌گیرد، اما اقداماتی که حق رأی هر فردی را محدود کند یا باعث خشونت و تباهی شود به سرعت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.»

مأموران این کلانتری همچنین از مکان‌های جمع‌آوری آرا و اداره ثبت آرا محافظت و کارکنان این اداره را در جریان جمع‌آوری آرا همراهی خواهند کرد.

گفته می‌شود استقرار نیروهای امنیتی در این اداره ثبت آرا تا یک هفته بعد از انتخابات نیز ادامه خواهد داشت.

طی یک هفته گذشته و در روز‌های منتهی به بر‌گزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در آمریکا، نگرانی مقامات این کشور بابت وقوع ناآرامی و آشوب بعد از اعلام نتایج افزایش یافته است.

روز گذشته حامیان «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا و مخالفان وی در شهر «بورلی هیلز»، واقع در حومه کلانشهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیا با یکدیگر در‌گیر شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پلیس کالیفرنیا انتخابات آمریکا آزادی بیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۰۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران کلانتری ۲۶ ماهدشت پنج سارق سابقه دار و حرفه‌ای که در زمینه سرقت در این منطقه فعالیت داشتند، شناسایی شدند.

وی مطرح کرد: در ادامه مأموران با ایجاد گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق فعالیت این سارقان، هر پنج متهم را در حین سرقت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه پلیس به ۲۵ فقره سرقت اماکن خصوصی، داخل خودرو و احشام اعتراف کردند و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: تمام مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند.

وی در پایان از شهروندان خواست هشدارهای انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6092141

دیگر خبرها

  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • نعل وارونه آزادی بیان در آمریکا
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند