Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا بحرانی روز دوشنبه در حاشیه بازدید ویدئویی چینی‌ها در جمع خبرنگاران افزود: این بازرسی به منظور اطمینان از تولید محصول سالم و بهداشتی و همچنین صادرات فرآورده‌های خام دامی بویژه میگوی استان بوشهر به کشور چین انجام شد تا نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی یادشده در مجوز ورود صادر شده توسط آن کشور اطمینان لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در راستای صادرات آبزیان به کشورهای مختلف یکی از کشورهای پرجمعیت که عمده صادرات آبزیان ایران به آن انجام می‌شود کشور چین است که حجم زیادی از صادرات آبزیان جهان نیز به مقصد این کشور صورت می‌گیرد.

بحرانی با اشاره به اینکه ایران استانداردهای مختلفی را از جمله کد اتحادیه اروپا و کد اورآسیا برای بحث صادرات به کشورهای مختلف دارد، اظهارداشت: کشور چین همواره یک مشتری مناسب برای بازار آبزیان استان بوشهر به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: کشور چین حساسیت‌های زیادی را در بحث ممیزی جهت صادرات آبزیان و بویژه میگو دارد و در همین راستا درخواست بازدید مجازی را از یکی شرکت‌های عمل‌آوری و بسته بندی میگوی پرورشی بوشهر داد.


بحرانی بیان کرد: محل بازدید مجازی طبق اعلام کشور چین جهت محموله‌های صادراتی از شرکت سامان تجارت اروند مستقر در شهرک صنعتی بوشهر انتخاب شد.

بحرانی افزود: سازمان دامپزشکی ایران لیستی را شامل ۲۲ شرکت عمل‌آوری و بسته بندی آبزیان که کد IR را دریافت کرده بودند به آنها اعلام کرده است.

این بازدید ویدئویی با هماهنگی سفارت ایران به صورت سه جانبه با حضور سازمان دامپزشکی کشور، اداره کل دامپزشکی استان بوشهر و نمایندگان دامپزشکی و گمرک کشور چین صورت گرفت.

برچسب‌ها بوشهر سازمان دامپزشکی کشور اتحادیه اروپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سازمان دامپزشکی کشور اتحادیه اروپا بوشهر سازمان دامپزشکی کشور اتحادیه اروپا اخبار کنکور صادرات آبزیان کشور چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل استاندارد استان گفت: بازرسانی از کشور‌های آمریکا، کانادا، کره جنوبی، مکزیک و پاکستان شرایط آزمایشگاه‌های انطباق کشور را بررسی کردند و با ۹۷ درصد آرا گواهی انطباق برای ایران نیز صادر شد.
میر نظامی افزود: رفع موانع صادراتی برای تجار ایرانی، کاهش هزینه‌های صادرات و سرعت بخشیدن در صادرات و واردات از مزایای پیوستن ایران به این سازمان جهانی است.
او ادامه داد: تا قبل از این تجار و بازرگانان برای ارزیابی و انطباق محصولات صادراتی و وارداتی مجبور به استفاده از آزمایشگاه‌های ارزیابی و انطباق کشور ثالث بودند، اما هم اکنون می‌توانند از ظرفیت آزمایشگاه‌های همکار و انطباق استاندارد استفاده کنند.
هم اکنون ۴۱ آزمایشگاه همکار و انطباق در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق
  • از اکسپو ایران ۲۰۲۴ چه می دانید؟​
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • از اکسپو ایران ۲۰۲۴ چه می‌دانید؟
  • یک میلیارد دلار صادرات از نمایشگاه اکسپو ایران
  • خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی