Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عباس دانشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در استان مرکزی اظهار کرد: یکی از مراسم‌های ملی و مذهبی در نظام مقدس جمهوری اسلامی گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان است که هر ساله برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال با توجه به فراگیری کرونا تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این آئین انقلابی اندیشیده شده است تا آئین‌های روز جهانی مبارزه با استکبار با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: این مراسم تنها با تعداد محدود افراد در مصلی‌های مراکز شهرستان‌ها این آئین برگزار می‌شود.

دانشی بیان کرد: مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان در کلانشهر اراک ساعت ۱۵ عصر در محل مصلی بیت‌المقدس با تجمع محدود مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

کد خبر 5062536

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی یوم الله 13 آبان اراک ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا توهین به پیامبر بوشهر یوم الله 13 آبان هفته وحدت کرمانشاه گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل اردبیل محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان

درآستانه فرارسیدن هفته معلم، مراسم بزرگداشت مقام معلم باحضور مسئولین، اساتید، کارکنان ودانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان در سالن همایش‌های این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، عباس توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت مقام معلم در این دانشگاه با تاکید بر رسالت دانشجومعلمان گفت:معلمی شغل حساسی است و در عین مهم و حساس بودن معلمی شغلی سخت و پر استرس است، انتظارات از معلم بالاست و اگر کسی انگیزه و عشق به معلمی نداشته باشد نمی‌تواند موفق شود.

وی خطاب به دانشجو معلمان افزود:معلمی سخت است، اما اگر با تمام وجود معلمی را بپذیرید، آن وقت است که شیرین می‌شود، اگر این شغل برای معلم شیرین شد آن معلم حرفه‌ای میشود.

او اظهار داشت: معلم حرفه‌ای نسبت به تربیت دانش آموزان وجامعه حساس می‌باشد.

دراین مراسم که با استقبال دانشجو معلمان مواجه بود، از خانواده‌های معظم شهدا، شهید سیف الدینی وشهیده اطهره نقی زاده ازشهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تجلیل به عمل آمد.

 همچنین از دانشجویان برتر این دانشگاه نیز قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد