Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@13:00:40 GMT

حرکت کاروان خودرویی توسط کانون شهدای کربلا دزفول

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۱۶۰۹

حرکت کاروان خودرویی توسط کانون شهدای کربلا دزفول

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای کربلا دزفول از حرکت کاروان خودرویی متشکل ۲۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به مناسبت هفته وحدت با حمل پرچم‌هایی مزین به نام رسول الله (ص) و امام صادق (ع) خبر داد.

«حجت‌الاسلام مصطفی محجوب‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به مناسبت هفته وحدت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) حرکت کاروان خودرویی توسط کانون فرهنگی هنری شهدای کربلا دزفول انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای کربلا افزود: در این مراسم بیش از 200 دستگاه خودرو و موتورسیکلت در قالب کاروانی با حمل پرچم‌های رنگی و مزین به نام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق )ع) امشب (دوشنبه 12 آبان) ساعت 21 از میدان مقاومت تا حرم مطهر سبزقبا (ع) دزفول حرکت می کنند.

 

وی اضافه کرد: این اقدامات فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ عشق به اهل‌بیت (ع) و محکوم کردن اقدام توهین‌آمیز رئیس جمهور فرانسه است و مردم با توجه به تعلق خاطر قلبی به اهل بیت (ع) از این آئین‌ها استقبال می‌کنند.

 

محجوب‌زاده با بیان اینکه این کاروان با پخش نواهای مذهبی، در بین مسیر اقدام به توزیع گل که توسط خیرین این شهرستان تهیه شده، می‌کند یاد آور شد: همچنین پنج هزار پوستر تحت عنوان عشاق محمد در بین راه توزیع می‌شود.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: حرکت کاروان خودرویی کانون های مساجد شهدای کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۱۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهل سنت بر اساس روش و سیره امام صادق(ع) حرکت کرده است

شیخ محمد عزیز حنیفی عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت استان فارس در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، تقریب و وحدت در زمان امام صادق(ع) را در بالاترین حد خود دانست و اظهار داشت: بزرگواران دین، همه در راه دین مبین اسلام گام برداشته اند؛ حقیقتاً این حرکت رضای الهی را در برداشت.

این عالم اهل ست تصریح کرد: هیچ اختلاف و تفرقه ای در زمان امام صادق(ع) وجود نداشت و به همین دلیل کسی از امام انتقاد نکرد و نتوانستند سخن و انتقادی به امام وارد کنند.

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، بیان کرد: آنان خدا را در انجام امورات خود می دیدند؛ زیرا این مسیر اصلی رضای الهی است که موجب احترام و نصرت الهی خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: ایشان بابرکت بودند، اهل سنت نیز بر اساس روش و سیره آن بزرگواران حرکت کرده اند زیرا همان مسیر قرآن و سنت رسول الله(ص) است؛ کسانی که این مسیر را پیموده اند پیرو واقعی آنان خواهد بود و در مقابل، هر گونه حرکت و کج راهی موجب خسران و نابودی خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • اهل سنت بر اساس روش و سیره امام صادق(ع) حرکت کرده است
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد