Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد، از دستگیری زوجی ۲۵ ساله به دلیل خرید البسه با تراول‌های تقلبی خبر داد.

خبرگزاری میزان- سرهنگ پیمان لطیفی با اشاره به اینکه در پی تماس کسبه و شهروندان بازار نازی‌آباد مبنی بر این موضوع که زن و مردی را دستگیر کرده‌اند، بیان داشت: عوامل کلانتری ۱۳۰ نازی آباد به موقعیت اعزام و متوجه می‌شوند شهروندان و کسبه این دو را بار‌ها به بازار نازی آباد مراجعه و با پول‌های تقلبی خود هر نوبت بین سه تا چهار میلیون تومان البسه خریداری کرده و از صحنه جرم متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مالباخته‌ها به کلانتری دعوت که اگر مجدد این دو را مشاهده کردند سریعا با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس بگیرند، گفت: امروز یک مرکز فروش کت و شلوار با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس می‌گیرند و اعلام می‌کنند این زن و مرد با پول‌های تقلبی قصد خرید کت و شلوار داشتند که ماموران بلافاصله به موقعیت اعزام شدند و متهمان را به کلانتری انتقال دادند.

سرهنگ لطیفی با اشاره به اینکه پس از بازجویی‌های فنی و اعتراف به خرید اجناس با پول‌های تقلبی، مجددا ۳۰ میلیون ریال پول تقلبی نیز ایران چک تقلبی کشف شد افزود: متهمان در اعترافات خود اعلام کردند از ابتدای آبان ماه هر شب به بازار نازی آباد مراجعه و البسه می‌خریدند و در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی با قیمت پایین‌تر به فروش می‌رساندند.

بیشتر بخوانید: کلاهبرداری با جعل رسید‌های بانکی/ متهم دستگیر شد

وی افزود: در خصوص پول‌های تقلبی هم از هر دو نفر بازجویی به عمل آمد و اعتراف کردند و پول‌ها را با قیمت پایین‌تر از یکی از شهر‌های غربی کشور خریداری کردند و این که مجدد اقدام به خرید البسه و فروش آن می‌کردند. ۶ نفر از شکات این دو نفر را شناسایی کردند و سپس به مراجع قضایی معرفی کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس جعل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس جعل پول های تقلبی نازی آباد پول ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم

مدیرعامل آدیداس می‌گوید رقم پیشنهادی نایکی، با سیاست‌های مالی آن‌ها همخوانی نداشته و ندارد. 

مدیرعامل آدیداس، بیورن گولدن، اعلام کرد که این برند آلمانی پس از آن‌که شرکت آمریکایی نایکی با پیشنهادی وسوسه کننده، شراکت ۷۰ ساله‌شان با فدراسیون فوتبال آلمان را به پایان رساند، تصمیم گرفت با پیشنهاد طرف مقابل برای اسپانسری مانشافت مقابله نکند.

طرفداری | به گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت نایکی با ارائه پیشنهادی بالاتر از آدیداس، به عنوان تأمین‌کننده رسمی پوشاک تیم ملی آلمان برای فدراسیون فوتبال این کشور (DFB) انتخاب شد و قرار است از سال ۲۰۲۷ تا سال ۲۰۳۴ البسه تمامی تیم‌های ملی آلمان را تأمین کند.

گولدن در پاسخ به سوالی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:

اصلاً ناراحت نیستم. ما شرکتی هستیم که باید هزینه و درآمدمان را متعادل کنیم و مبلغی که در مطبوعات برای پیشنهاد رقیب ما ذکر شده، چیزی نیست که ما حاضر به پرداخت آن باشیم.

گولدن در پاسخ به گزارش‌های رسانه‌ای مبنی بر امضای قرارداد تأمین البسه با لیورپول و گرفتن جای نایکی، گفت که خبری برای اعلام وجود ندارد.

آدیداس، نایکی و سایر برندهای ورزشی دائماً برای عقد قراردادهای تأمین البسه با بهترین و بزرگترین تیم‌های فوتبال رقابت می‌کنند، زیرا فروش پیراهن‌ می‌تواند درآمد آن‌ها را به خصوص در طول مسابقات بزرگ مانند جام جهانی یا یورو افزایش دهد. اما در نهایت، محصولات اصلی مانند کفش، عامل مهم‌تری برای پیشبرد کسب‌وکار هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان