Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم افتتاح ۸۰ مرکز نیکوکاری در دانشگاه‌های سراسر کشور که امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اینکه رویکرد ما در حرکت‌های مومنانه مردمی کردن امداد است، اظهار داشت: مردمی کردن امدادرسانی در حوزه امداد محسنین صورت گرفته است و امروز مردم در طرح اکرام می‌توانند از طریق سایت، یک فرد یتیم را انتخاب و به او کمک‌رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی راه‌اندازی مراکز نیکوکاری را اقدامی ارزشمند دانست و گفت: مراکز نیکوکاری در چهار سطح محلات‌محوری، مسجد محوری، صنفی و مراکز تخصصی تقسیم‌بندی می‌شوند.

رئیس کمیته امداد ادامه داد: در حوزه نیکوکاری مسجد محوری کارهای خوبی صورت گرفته و مراکز نیکوکاری مسجد را به جایگاه اصلی خود بازگرداندند.

بختیاری در خصوص حوزه صنفی عنوان کرد: مراکز نیکوکاری صنفی در شرایط کرونایی می‌تواند با کمک به مشاغلی که دچار مشکل شدند از ورشکستگی آن‌ها جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها از ظرفیت بالایی برخوردار هستند و در سطح‌بندی مراکز نیکوکاری در حوزه تخصصی قرار دارند، گفت: امروز در حوزه کمک و پایداری مشاغل نیازمند پشتوانه علمی هستیم.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه ۸۰ هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند، افزود: امروز شش هزار نخبه تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

کد خبر 5062556

منبع: مهر

کلیدواژه: سید مرتضی بختیاری مرکز نیکوکاری کمک مومنانه کمیته امداد امام خمینی ویروس کرونا شورای شهر تهران هفته ناجا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش گردشگری قوه قضاییه پلیس راهور آلودگی هوا آیت الله سید ابراهیم رئیسی شهر تهران وضعیت راهها محسن حاجی میرزایی کمیته امداد امام خمینی مراکز نیکوکاری کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،زائرسرای کرامت ۲ ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در مشهد افتتاح شد.
مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است،گفت: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

 

 

دیگر خبرها

  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد