Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@04:34:15 GMT

مراسم 13 آبان لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۲۴۴۴

مراسم 13 آبان لغو شد

نصرت الله لطفی  قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور  اعلام کرد: همان طور که قبلاً بارها به صورت شفاهی در جلسات متعدد برنامه ریزی و هماهنگی با حضور نمایندگان تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهاد های عضو مجمع نمایندگان شورا، ابلاغیۀ کتبی، نامه نگاری ها با وزارت کشور و در نشست خبری اعلام نموده ایم؛ ما و همۀ همکاران این شورا در سراسر کشور و تمامی دست اندرکاران امر برگزاری مراسم و مناسبت های ملی و انقلابی به عنوان سربازان صدیق ولی امر مسلمین ومقتدای عظیم عزیزتر از جانمان ؛ حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «مدظله العالی»، رعایت دقیق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را وظیفه شرعی و قانونی خود دانسته و  امروز به رغم آمادگی کامل برای برگزاری مراسم ؛ با اعلام دیر هنگام ستاد ملی مقابله با کرونا و بنابر ضرورت های اعلامی و شرایط پیش آمده از موج شدید شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح کشور ، لــغــو مراسم بزرگداشت 'یوم الله 13آبان'، «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی » را در سـراسـر کشور و تـهـران  اعلام می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امّا این اقدام ضروری لغو مراسم برای حفظ سلامت عمومی مردم عزیز ، از روح  استکبارستیزی ملت  بزرگ ، ظلم ستیز و شجاع ایران اسلامی نسبت به «نظام سلطه و استکبارجهانی» نکاسته و همچنان خشم انقلابی ملت رشید ایران، نسبت به مستکبران عالم و نظام سلطۀ بین الملل زنده نگاه داشته و پاسخ به اهانت بی شرمانۀ رئیس جمهور فرانسه به ساحت قدسی پیامبر اعظم « صلی الله علیه و آله و سلم »  را برای خود محفوظ می دارد.

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، همگان را  به گوش فرا دادن به سخنان گهربار و فرمایشات راهبردی و راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای « مدظله العالی » به عنوان راهبرد ملی و فصل الخطاب که رأس ساعت 10:30 صبح فردا (سه شنبه 13 آبان) به صورت زنده و مستقیم از طریق رسانۀ ملی پخش خواهد شد، دعوت کرد.

216216

کد خبر 1450686

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

سید عباس دهقان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در دیدار کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پرتو تعاملی که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد داشت، تلاش می‌شود با ارائه رویداد‌های هنری و سینمایی نسبت به آگاه سازی مردم اقدام شود.

وی با اشاره به رویداد‌هایی مانند جشنواره تئاتر چتر زندگی که در راستای تحکیم بنیان خانواده است، افزود: هنرمندان و انجمن‌های هنری استان یزد از ظرفیت‌های بالای هنری و حرفه‌ای برخوردار هستند که تجربه نشان داده با فعالیت و ارائه تولیدات هنری توانسته اند در کمک و مساعدت به کاهش معضلات اجتماعی و آگاه سازی عموم نقش دو چندانی داشته باشند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای هنرمندان را مورد تاکید قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس