Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرهنگ پاسدار حسن عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: جمعی از جوانان سنندجی نیز برای محکوم کردن اهانت رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس رسول الله (ص) عصر فردا سه‌شنبه کاروان خودرویی را در سطح شهر به راه خواهند انداخت که با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیرق‌هایی مزین به نام رسول الله (ص) نیز توسط این کاروان حمل و برافراشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه امشب هم به صورت همزمان در ۴۰ مسجد نوای مولودی خوانی طنین انداز می‌شود افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستیم شاهد برگزاری مراسم مولودی خوانی در مساجد و مجامع مردمی باشیم بنابراین سپاه سنندج امشب اقدام به پخش همزمان آیین مولودی خوانی به صورت همزمان در ۴۰ مسجد می‌کند.

سرهنگ عسکری با اشاره به اینکه پیامبر (ص) محور وحدت و الگوی همیشگی مسلمانان است بیان کرد: دشمنان در طول تاریخ اسلام همواره سعی کرده اند مسلمانان را از حول محور رسول الله (ص) دور کنند، اما نه تنها به این مقصود شوم نرسیده اند بلکه روز به روز بر عشق و ارادت مسلمانان به پیامبر (ص) افزوده شده است.

۱۲ ربیع‌الاول به روایت اهل سنت ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و ۱۷ این ماه قمری از نظر فق‌های دینی اهل تشیع ولادت این حضرت بوده که در تقویم جمهوری اسلامی همه ساله از ۱۲ تا ۱۷ ربیع‌الاول به هفته وحدت نامگذاری شده است که مسال مصادف با هشت تا ۱۳ آبان بود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته وحدت مولودی خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد