Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسن عسکری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: همزمان با ایام ولادت رسول الله(ص) و به مناسبت هفته وحدت امشب به صورت همزمان در ۴۰ مسجد نوای مولودی خوانی طنین انداز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش کُردتودی، سرهنگ حسن عسکری صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته وحدت و ایام ولادت رسول الله (ص) به همه مسلمانان جهان اظهار کرد: پیامبر(ص) محور وحدت و الگوی همیشگی مسلمانان برای همیشه تاریخ بوده و گرامیداشت ایام هفته وحدت امری مهم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان در طول تاریخ هزار و ۴۰۰ ساله اسلام همواره سعی کرده اند مسلمانان را از حول محور رسول الله (ص) دور کنند اما نه تنها به این مقصود شوم نرسیده اند بلکه روز به روز بر عشق و ارادت مسلمانان به ساحت مقدس رسول الله (ص) افزوده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج خاطرنشان کرد: کردستانی ها در طول تاریخ پرافتخار اسلامیشان همواره در عزت و شکوفایی این آیین الهی سهیم بوده اند و یکی از این نقش آفرینی ها مراسم ویژه مولودی خوانی آن ها در طول ماه ربیع الاول است.

عسکری افزود: متاسفانه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستیم شاهد برگزاری مراسم مولودی خوانی در مساجد و مجامع مردمی باشیم لذا سپاه سنندج در یک طرح ابتکاری اقدام به پخش همزمان آیین مولودی خوانی به صورت همزمان در ۴۰ مسجد به گستره این شهر فرهنگی خواهد کرد.

وی اعلام کرد: امشب نیم ساعت قبل از اذان مغرب به صورت همزمان از بلندگوهای ۴۰ مسجد در نقاط مختلف شهر سنندج شاهد طنین انداز شدن مولودی خوانی پیامبر نور و رحمت خواهیم بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج همچنین از هماهنگی با ۴۰ نانوایی سطح شهر سنندج برای توزیع نان صلواتی در بین شهروندان در روز سه شنبه خبر داد.

عسکری افزود: جمعی از جوانان سنندجی نیز برای محکوم کردن اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس رسول الله (ص) عصر فردا کاروان خودرویی را  در سطح شهر به راه خواهند انداخت که با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیرق هایی مزین به نام رسول الله (ص) نیز توسط این کاروان حمل و برافراشته می شود

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مولودی خوانی سپاه سنندج رسول الله ۴۰ مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۰۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۶ تا ۱۳ اردیبهشت، هفته جهانی واکسیناسیون نام گذاری شده است و در این راستا مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) نیز براساس آمار سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون ارائه کرده است.

خدمت واکسیناسیون از بدو تولد تا دوره سالمندی براساس پروتکل کشوری و به صورت رایگان انجام می‌شود.

واکسیناسیون روشی برای کنترل حذف و ریشه کنی بیماری‌های واگیردار است. واکسن با پیشگیری از ابتلا به عفونت‌ها و برخی سرطان‌ها و بیماری‌ها مانند فلج اطفال سطح کیفی زندگی را بهتر می‌کند. واکسیناسیون به نوعی آمادگی سیستم ایمنی بدن انسان را افزایش می‌دهد و نه تنها برای کودکان بلکه برای تمام سنین مورد نیاز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • ببینید/ بدرقه حاجیان با نوای «چاوشی‌خوانی»
  • طنین زنگ سلامت در مدارس دورود
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • آیت‌الله درچه‌ای از آخرین فروغ‌های حوزه کهن اصفهان بود
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد