Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - فرج اله قدمی مدیرعامل بانک سرمایه، فرا رسیدن سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) را طی متنی به شرح زیر تبریک گفت
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه؛ فرج اله قدمی مدیرعامل بانک سرمایه، فرا رسیدن سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) را طی متنی به شرح زیر تبریک گفت:
ماه فرو مانَد از جمالِ محمد
چه مبارک است آن روز که حق تعالی جهان را به زیباترین نگین خویش آراست و اراده مقدسش بر هدایت انسان ها به نور پاک محمدی قرار یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میلاد پرسرور پیامبر اکرم، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و نواده گرانقدرش، حضرت امام جعفر صادق علیه السلام را به حضور عاشقان و پاک باختگان حضرت ختمی مرتبت و خاندان گرامی اش تبریک و شادباش عرض می نمایم. امید که قلب مطهر آن دردانه هستی و بهانه خلقت، از ما شاد و خشنود باشد و ما را از لطف و عنایت خود در هر دو سرا بهره مند فرماید. ان شاء الله.
فرج اله قدمی
مدیر عامل و عضو هیأت مدیره

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک سرمایه پیامبر اکرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

آقای رئیسی در این پیام، ابراز امیداوری کرد با تلاش‌ مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دو جانبه و نظرات مشترک در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

دیگر خبرها

  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل