Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئولان خوزستان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و روسای خوزستان پیام‌های جداگانه‌ای به مناسبت هفته وحدت و ولادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) صادر کردند و این عید بزرگ و فرخنده را به همه مسلمانان و شیعیان جهان تبریک گفتند.

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی طی پیامی فرا رسیدن میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا»

لَقَدْ جاءَکُمْ رَسولٌ مِنْ اَنْفُسِکُمْ عَزیزٌ عَلَیْهِ ما عَنِتُّم حَریصٌ عَلیْکُمْ بِاْلْمُؤمِنینْ رَئوفٌ رَحیمٌ»

«رسولی از خود شما به سویتان آمد که رنج‌های شما بر او سخت است و اصرار به هدایت شما دارد و نسبت به مؤمنان رئوف و مهربان است.»

هفته وحدت نماد همدلی، اخوت و یکپارچگی ملت اسلامی و یکپارچگی مسلمانان از تعالیم و آموزه‌های دین مبین اسلام و از اصول فرهنگ قرآنى است.

اینجانب ضمن محکوم کردن اهانت اخیر به ساحت نورانی قرآن کریم و رسول اکرم (ص)، فرارسیدن هفته وحدت و میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) و همچنین ولادت امام جعفر صادق (ع) رابه مردم فهیم شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

پیام تبریک فرماندار شهرستان رامشیر به مناسبت هفته وحدت

دکترعبادی سرپرست فرمانداری شهرستان رامشیر طی پیامی سالروز میلاد باسعادت رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) و فرارسیدن هفته وحدت را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه مردم متدین و با ایمان رامشیر تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

هفته وحدت پیام آور آن است که مسلمانان همه با اتحاد، یکپارچگی، همگرایی و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا (ص) و عترت پاک حضرتش، خود را از تفرقه افکنی بیگانگان دور نگه داشته و در سایه قرآن کریم و سنت و سیره نبوی، وحدت و یکرنگی خویش را حفظ کنند.

وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه‌ها و ارمغان پیامبر رحمت برای جوامع بشری است و وحدت مسلمانان مانند چتری از رحمت خداوند بر سر امت اسلام است که از بین برنده کینه‌ها و خودخواهی‌ها و موجب صفای قلوب است.

نامگذاری روز‌های دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول تحت عنوان «هفته وحدت» اقدامی مدبرانه و هوشمندانه از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بود که در راستای نزدیک کردن هر چه بیشتر دیدگاه‌های پیروان تشیع و تسنن و با هدف اعتلای عزت و سربلندی بیشتر مسلمانان در جهان و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اسلام صورت گرفت.

اینجانب ضمن محکوم نمودن اقدام دوباره توهین آمیز در کشور فرانسه به ساحت آسمانی پیام آور رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و در ادامه حمایت بی پرده رئیس‌جمهور بی خرد فرانسه که باعث خشم مسلمانان در سرتاسر جهان شده است، میلاد باسعادت پیامبر اخلاق و عطوفت و ایثار، حضرت ختمی مرتبت محمّد مصطفی «ص» و فرزندش حضرت امام جعفر صادق «ع» و فرارسیدن هفته وحدت را به عموم هموطنان، به ویژه مردم متدین و شریف شهرستان رامشیر صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، از محضر خداوند سبحان، تداوم و تحکیم هر چه بیشتر روابط آحاد هموطنان تحت لوای پیامبر عظیم الشأن اسلام «ص» را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته وحدت ولادت پیامبر ولادت امام صادق امام جعفر صادق هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۳۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)

به گزارش همشهری آنلاین ، بر اساس قوانین دین اسلام ازدواج غیر مسلمانان با مسلمانان منع شده و بر همین اساس به نظر می رسد ژوزه مورایس سرمربی سپاهان برای ازدواج با شیدا مقصودلو بازیگر جوان ایرانی به دین اسلام گرویده است.

این بازیگر ۲۸ ساله سینما و تلویزیون ایران پیش از این تصاویری از سفرهای خود به کشور پرتغال و حضور در استادیوم های ورزشی این کشور را منتشر کرده بود.

شیدا مقصودلو متولد ششم شهریور ماه سال ۱۳۷۶ در تهران است. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی بوده و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.

شیدا مقصودلو فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۹۵ با بازی در فیلم سینمایی «قهرمان» آغاز کرد. او همچنین در نمایش‌های «چند تکه لغزان»، «لوله»، «آرش»، «تورنج» و «نشانی» نیز نقش‌هایی را ایفا کرده است.

کد خبر 847406 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است