Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداری قدس وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پروژه تخریب کلیه مشاغل فلسطینی در منطقه وادی الجوز در قدس شرقی اشغالی برای ساخت «دره سیلیکون» را تصویب کرده است.

به گزارش ایسنا،‌ به نقل از خبرگزاری آناتولی، شهرداری قدس وابسته به رژیم صهیونیستی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کمیته برنامه‌ریزی محلی شهرداری هفته گذشته با پروژه احداث «دره سیلیکون» در منطقه وادی الجوز موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، هدف شهرداری از پروژه مذکور توسعه قدس شرقی بوده و تمامی محل‌های کار در منطقه به محله‌های عیسویه و ام طوبا در بیت المقدس شرقی منتقل می‌شوند.

این پروژه ظرف مدت ۳ ماه اجرایی شده و طی دو سال به اتمام خواهد رسید، مراکز تجاری و هتل‌های موجود در این پروژه با فناوری بالا در منطقه ساخته می‌شوند.

منطقه وادی الجوز که قلب تپنده قدس شرقی اشغالی به شمار می‌رود، به دلیل نزدیکی به دیوارهای منطقه شهر قدیم که مسجد الاقصی نیز در آن واقع شده، از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قدس شرقی قدس شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید گروهان های قدس/ شهادت دو فلسطینی دیگر در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، گروهان‌های قدس اعلام کرد نیروها و ادوات جنگی اشغالگران اسرائیلی را در منطقه شیخ عجلین در جنوب غرب شهر غزه هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده است.

در تحولی دیگر، خبرنگار الجزیره اعلام کرد نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سمت جوانی فلسطینی در خیابان رشید در نزدیکی منطقه وادی غزه در مرکز نوار غزه تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی هم خانه‌ای را در منطقه التنور در شرق رفح هدف قرار داد که بر اثر آن جوانی فلسطینی شهید شد.

کد خبر 6093909 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف قرار داد
  • قسام با موشک «رجوم» شهرک حولیت را به آتش کشید
  • نرخ فقر در نوار غزه از ۹۰ درصد نیز فراتر رفت
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • عملیات جدید گروهان های قدس/ شهادت دو فلسطینی دیگر در غزه
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی