Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، صدراعظم آلمان روز دوشنبه هشدار داد که شهروندان آلمانی برای غلبه بر شیوع موج دوم کرونا تا کریسمس باید نظم و انضباط  بیشتری به‌خرج دهند.

به نوشته خبرگزاری «دی پی ای» «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان در یک نشست مطبوعاتی در برلین و در روز نخست بازگشت این کشور به تعطیلی‌های گسترده و محدودیت‌های ارتباطی گفت: «اینکه آیا این تلاش مشترک بزرگ در ماه نوامبر (آبان) تغییری ایجاد می‌کند، به قوانین مربوط نمی‌شود بلکه به پیروی از این قوانین بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

آنگلا مرکل از شهروندان کشورش خواست که ارتباطات اجتماعی خود را به شدت کاهش دهند.

وی افزود، در حال حاضر منبع ابتلا به کرونا در ۷۵ درصد موارد نامشخص است و نظام بهداشتی آلمان در صورت تداوم پرشدن واحدهای مراقبت‌های ویژه تحت فشار قرار خواهد گرفت. صدر اعظم آلمان اتخاذ اقدامات سختگیرانه‌تر را در آینده رد نکرد.

در حال حاضر شمار مبتلایان روزانه کرونا در آلمان بسیار بیشتر از ابتدای شیوع در مارس و آوریل است، اگرچه آزمایش ابتلا به کرونا نیز از آن زمان بطور چشمگیری افزایش یافته است. موسسه «رابرت کخ» روز دوشنبه از ابتلای ۱۲۰۹۷ نفر به کرونا و مرگ ۴۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. اینک با احتساب این افراد تعداد کل موارد مبتلایان به کرونا در این کشوربه ۵۴۵۰۲۷ نفر رسیده است.

به‌تازگی آزمایش کرونای وزیر بهداشت آلمان نیز مثبت شد و او اکنون به قرنطینه رفته است. وزارت بهداشت آلمان چهارشنبه گذشته اعلام کرد که «ینس اسپان» وزیر بهداشت این کشور به کرونا مبتلا شده است آلمان با شیوع مجدد ویروس کرونا مواجه شده وابتلای روزانه بیشتری را در مقایسه با شروع همه‌گیری در ماه مارس ثبت کرده است.

منابع مطلع چندی قبل از تعویق جلسه حزب دموکرات مسیحی آلمان برای انتخاب رئیس جدید به دلیل همه‌گیری کرونا در این کشور خبر دادند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آلمان مرکل قوانین کریسمس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامیار عبدلی سریعترین شناگر ایران که پنحشنبه در جریان ماده تیمی ۴ در ۱۰۰ متر آزاد مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابجایی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شده بود، بار دیگر خوش درخشید و توانست رکورد این ماده را بهبود بخشد.

عبدلی روز گذشته در ماده ۱۰۰ متر آزاد انفرادی مسابقات قهرمانی کشور آلمان که در شهر برلین برگزار می‌شود موفق شد با ثبت زمان ۰۰:۵۰.۳۴ رکورد این ماده را در فاصله یک روز برای دومین بار پیاپی جابجا کند.

پیش از این عبدلی با زمان ۰۰:۵۰.۴۵ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • آخرین قوانین کشورها برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • قوانین و مقررات در کشور جلوتر از مصادیق مالکیت فکری است
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود