Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@16:45:17 GMT

رونمایی جدیدترین مدل‌های مک اپل

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۴۶۹۶

شرکت آمریکایی اپل قرار است جدیدترین مدل‌های رایانه مک که در ساخت آنها از پردازنده های ARM استفاده شده است را طی مراسمی در ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) رونمایی کند.

به گزارش ایسنا، مراسم رونمایی محصولات جدید اپل ساعت ۱۰ صبح به وقت پسیفیک آغاز شده و در وب سایت اپل به صورت زنده پخش می‌شود و در مقر این شرکت برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اپل اوایل امسال اعلام کرده بود که قصد دارد رایانه های مک را با تراشه هایی که توسط خود این شرکت طراحی شده و  به جای استفاده از پردازنده های اینتل، مبتنی بر ARM هستند را عرضه کند. آیفونها و آی پدهای اپل مدتهاست از پردازنده های ساخت اپل استفاده می کنند که این شرکت می گوید به افزایش عمر باتری و عملکرد سریعتر آنها کمک می کند.

مینگ چی کو، تحلیلگر "تی اف سکیوریتیز" در یادداشتی نوشت: اپل ممکن است رایانه رومیزی iMac را با طراحی جدید و لپ تاپها را با استفاده از تراشه های ساخت خود عرضه کند.

اپل در دو ماه گذشته مراسمهایی را برای رونمایی مدل‌های جدید اپل واچ و سری ۱۲ آیفون برگزار کرده است. این مراسمها به دلیل پاندمی کووید ۱۹ از پیش ضبط شده و به صورت آنلاین پخش شدند.

بر اساس گزارش شبکه CNBC، فروش مک در دوران بحران ویروس کرونا برای اپل قابل توجه بوده است. در سه ماهه منتهی به ژوئن این شرکت ۹ میلیارد دلار فروش مک را گزارش کرد که ۲۸ درصد رشد سالانه داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا دونالد ترامپ سیزده آبان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن مک اپل شرکت آمریکایی رایانه علائم کرونا دونالد ترامپ سیزده آبان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت خانه برای اقشار کم درامد

 

شرکت توسعه مسکن کویر از شرکت های زیر مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامیبا اجرای طرح های مسکونی در شهرهای هرمزگان امکان خانه دار شدن با شرایط خاص برای شهروندان فراهم کرده است.

مهدی اماندادی مدیرعامل شرکت گفت:برخی واحدهای ساخته شده اکنون با  مبلغ محدود پیش فروش ودر اقساط ۱۸ تا ۳۰ ماهه  واگذار می شود.

وی گفت:اکنون طرح های زمرد، الهیه در بندرعباس در حال ساخت است و هم اکنون طرح زمرد حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

اماندادی گفت: امکان دریافت تسهیلات مسکن ملی تا سقف 550 میلیون تومان برای افراد بدون سابقه فرم قرمز و همچنین دریافت 350 میلیون تومان وام مشارکت بانک مسکن فراهم است.

لازم به ذکر است این شرکت در استان‌های کرمان ویزد فعالیت می‌کند ودر حال حاضر بالای ۲۰۰۰ واحد در استان‌های هرمزگان وکرمان در دست ساخت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در ایران
  • رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در ایران
  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در نمایشگاه علوم آزمایشگاهی
  • رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در کنگره علوم آزمایشگاهی
  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • عکس| جدیدترین تصویر از سیدجواد هاشمی در کنار نوه‌اش