Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@05:33:50 GMT

تعطیلی مراکز گردشگری و آموزشی شهرستان اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۴۸۲۷

تعطیلی مراکز گردشگری و آموزشی شهرستان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی فرمانداری اردبیل، مسعود امامی یگانه در بازدید از مراکز خدماتی، درمانی، بازار و پاساژها و مراکز فروش اردبیل اظهار کرد: باتوجه به شرایط قرمز و بحرانی کرونا در شهرستان اردبیل کلیه مراکز تفریحی و گردشگری، مراکز آموزشی، تالارها و آرایشگاه‌های زنانه و قلیان‌سراهای اردبیل تا اطلاع ثانوی تعطیل است و نظارت‌ها بر روند رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح شهر اردبیل تشدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا پایان روز جمعه ورود خودروها با پلاک غیربومی به اردبیل و خروج خودروها با پلاک بومی از اردبیل ممنوع بوده و از مردم تقاضا داریم در این شرایط سخت کرونا برای ارج نهادن به سلامت خود و خانواده‌شان از ترددهای غیرضروری در سطح شهر اردبیل خودداری کنند.

فرماندار اردبیل بیان کرد: متأسفانه عده‌ای در سطح شهر اردبیل همچنان از ماسک استفاده نکرده و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که این بی‌توجهی روند افزایش بستری و فوتی‌های کرونا را در سطح شهرستان به دنبال داشته است.

افزایش بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی در اردبیل

امامی یگانه ادامه داد: از چهارشنبه برگزاری مراسم عروسی در تالارها، خانه‌ها و باغ‌ها در شهرستان ممنوع بوده و فعالیت رستوران‌ها، بستنی‌فروشی‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها نیز به صورت بیرون برخواهد بود.

وی گفت: متاسفانه در شهرستان اردبیل روند بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی افزایش یافته و اگر به طور همگانی دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشود با شرایط بحرانی‌تر روبه‌رو خواهیم شد.

فرماندار اردبیل از پلمب مراکز خدماتی و فروشی که دستورالعمل‌های بهداشتی را بعد از تذکر رعایت نمی‌کنند خبر داد و اظهار کرد: با متخلفان با جدیت برخورد می‌شود چرا که خط قرمز ما سلامت مردم است.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا فرماندار اردبیل مسعود امامی یگانه اردبیل دستورالعمل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، از تعطیلی اماکن تاریخی– فرهنگی استان در روز شنبه، پانزدهم اردیبهشت‌،سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان، محمد ثابت‌اقلیدی، امروز_ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اماکن تاریخی فرهنگی تحت پوشش این اداره کل در روز شنبه پانزدهم اردیبهشت تعطیل خواهد بود.

وی افزود: در این روز مجموعه‌های تاریخی- فرهنگی حافظ، سعدی، ارگ کریم‌خانی، موزه سنگ‌های تاریخی هفت تنان، موزه پارس، موزه گرمابه وکیل در شیراز تعطیل است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس همچنین تاکید کرد: میراث‌های جهانی تخت جمشید و موزه تخت جمشید، پاسارگاد، بی‌شاپور، تنگ چوگان، موزه بی‌شاپور، کاخ اردشیر فیروزآباد، کاخ ساسان سروستان، مجموعه‌های باستانی نقش رستم و نقش رجب و موزه مردم‌شناسی کازرون، نیز پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان نخواهد بود.

کد خبر 750053

دیگر خبرها

  • دستورالعمل بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌های بهداشتی حج ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌ های بهداشتی حج 1403 را ابلاغ کرد
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل