Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز درکه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص شرایط تیم فوتسال شرکت پلیمر پتروشیمی کرمانشاه، اظهار داشت: سال گذشته تیم پلیمر استان با نام این شرکت در لیگ حضور نداشت و از همان سال امتیاز این تیم به هیأت فوتبال استان و پس از گذشت چند بازی به مجموعه بعثت واگذار شد، اما زمانی که چهار بازی به اتمام لیگ باقی‌مانده بود مجددا امتیاز تیم به هیأت فوتبال واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئولین تیم پلیمر بیان کردند که تا زمانی که تیم‌داری می‌کنند تیم را با دو شرط عدم خروج امتیاز تیم از استان و عدم برخورداری از حق فروش امتیاز در اختیارشان بگذارد اما با این دو شرط مذکور، اسپانسر بر تیمی قرضی و به نام دیگری سرمایه‌گذاری نمی‌کند و این مساله را نمی‌پذیرد؛ از طرفی دیگر هیأت فوتبال استان بودجه لازم و همچنین اجازه تیم‌داری را ندارد.

این کارشناس فوتسال استان کرمانشاه تصریح کرد: ظرف چند هفته گذشته مدیرعامل یکی از شرکت‌ها عنوان کرد به شرکت پتروشیمی پلیمر درخواست واگذاری امتیاز تیم را داده و در این راستا حمایت کلامی یک نفر از نمایندگان مجلس را هم دارند، اما این باشگاه توان پرداخت هزینه‌های لازم برای نگهداری تیم و سایر ابزار لازم مانند مربی و بازیکنان را ندارند و در صورت واگذاری امتیاز به این شرکت تیم پلیمر سقوط خواهد کرد و این شرایط برای تیم شرایط مطلوبی نیست و عملا تیم بلاتکلیف است چرا که حتی فدراسیون زمان شروع بازی‌ها را اعلام نکرده است.

درکه خاطرنشان کرد: برای این تیم قریب به ۱۵ سال زحمت کشیده شده؛ از سال ۱۳۸۶ در لیگ استان پایه‌گذاری و با تلاش بازیکنان و کادر تیم صعود کرده پس با توجه به بومی بودن این تیم لازم است برای نگهداری و اعتلای نام تیم و استان تلاش کنیم.

کاپیتان اسبق تیم پلیمر در همین خصوص، افزود: زمانی که شرکت پتروشیمی پلیمر اسپانسر تیم بود؛ ما از امکانات رفاهی قابل توجهی بهره‌مند بودیم، اما با اسپانسری مجموعه بعثت روز به روز از این امکانات کاسته شد به طوری که این کمبودها در روند رشد تیم پلیمر هم تاثیر خود را گذاشته است و حتی در زمان واگذاری امتیاز به مجموعه بعثت در برخی از مسابقات ما در  شرایط مناسبی قرار نداشتیم.

پروینی خاطرنشان کرد: تیم فوتسال پلیمر استان از لیگ استانی با همت و تلاش بازیکنان و بدون خرید امتیاز تا لیگ یک کشوری ارتقا پیدا کرد و حتی تا هفته پنج‌ام لیگ یک کشوری این تیم مدعی قهرمانی بود، اما فقط به دلیل نداشتن اسپانسر و حتی تامین سالن ورزشی مطلوب روز به روز پس رفت کردیم.

این کاپیتان اسبق گفت: سال گذشته در جلسه با استاندار هم یادآور شدیم که مهم‌ترین بحث در ورزش و تیم‌داری حضور یک اسپانسر قدرتمند است و باید به این امتیاز ارزشمند توجهات لازم را داشته باشیم و از سوختن این امتیاز جلوگیری کنیم.

مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی پلیمر استان کرمانشاه در ادامه، گفت: شرکت پلیمر تیم‌داری نخواهد کرد اما تمام برنامه‌ریزی خود را به کار خواهیم بست تا تیم پلیمر در استان بماند.

مرتضی فولادی گفت: به دلیل مشکلات تولید و با اولویت حفظ نیروی شاغل در شرکت، امتیاز تیم به هیأت فوتبال استان در دو ساله گذشته واگذار شده و هدف اصلی ما حفظ امتیاز تیم در استان است.

وی بیان کرد: بنا بر مشکلات دو ساله اخیر در حوزه تولید، شرکت پتروشیمی پلیمر اولویت خود را حفظ نیروی انسانی و تولید قرار داده است و به همین دلیل تا زمان پیدا شدن اسپانسر ذی‌صلاح، این شرکت در لیگ‌های حرفه‌ای تیم‌داری نخواهد کرد؛ توجه داشته باشید که درآمد بیش از هزار نفر به صورت مستقیم و حدود سه هزار نفر به صورت غیرمستقیم در دست شرکت است.

وی اظهار داشت: تیم فوتسال پلیمر استان با همکاری مربی، سرپرست و بازیکنان کرمانشاهی تاکنون به لیگ دسته یک صعود کرده است و تمام تلاش خود را می‌کنیم که امتیاز این تیم در استان کرمانشاه باقی‌مانده و برای استان افتخارآفرینی کند و البته شرط ما برای واگذاری امتیاز تیم به اسپانسر، ماندن امتیاز تیم در استان است.

فولادی گفت: بحث فروش امتیاز تیم فعلا مطرح نیست و هدف مورد نظر ما این است که امتیاز را به یک شخص ذی‌صلاح واگذار کنیم و تاکنون تصمیمی در خصوص فروش به صورت مزایده و یا واگذاری امتیاز گرفته نشده است.

وی خاطرنشان کرد: موضع شرکت پیشبرد ورزش در استان بوده است و به هیچ وجه برنامه ای برای درآمدزایی در این حوزه نداریم و  تاکنون در راستای پیشبرد برنامه‌های شرکت در حوزه ورزش تا سال گذشته مبالغ هنگفتی برای تیم اختصاص داده شده و حتی یک ریال از این حوزه عاید شرکت نشده است.

مسئول روابط عمومی شرکت پتروشیمی پلیمر استان کرمانشاه گفت: در دوره واگذاری تیم به هیأت فوتبال استان، مدت کوتاهی تیم در اختیار مجموعه بعثت قرار گرفت اما برنامه‌های این مجموعه ادامه‌دار نبود و طی هماهنگی‌های لازم با هیأت فوتبال استان عنوان شد، چند اسپانسر تایید شده را به شرکت معرفی کنند و ما نیز یک اسپانسر را انتخاب کرده و امتیاز تیم را در اختیارشان قرار دهیم اما در خصوص واگذاری به صورت نامحدود با جابجایی منابع مالی تاکنون تصمیمی اتخاذ نشده است.

رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه نیز در ادامه این گفت‌وگو‌ها در خصوص مسائل و مشکلات اطراف تیم فوتسال پلیمر کرمانشاه، گفت: همه ورزشکاران و ورزش دوستان از اتفاقاتی که در سال گذشته برای تیم فوتسال پلیمر حاضر در دسته یک فوتسال کشور رخ داد آگاه هستند، این تیم پس از عدم علاقمندی مجموعه پلیمر به مجموعه بعثت واگذار شد و با توجه به عدم تفاهم مجموعه بعثت با بازیکنان و سرپرست تیم پس از چند هفته به هیأت واگذار شد.

علی محبی ادامه داد: در شرایط حواشی ایجاد شده و اختلاف‌نظرهای مابین مجموعه بعثت و بازیکنان و سرپرست تیم، هیأت فوتبال مدیریت این تیم را برعهده گرفت و تمام سعی خود را برای بقای تیم به کار بست و سرانجام پس از هزینه‌های صرف شده از طرف هیأت فوتبال استان، تلاش بازیکنان و کادر فنی و البته درصد بالای خوش‌شناسی این تیم در لیگ دسته یک باقی‌ماند.

محبی یادآور شد: با رایزنی ‌های صورت گرفته با مجموعه پلیمر، و تلاش برنامه ‌ریزی هیأت برای جلوگیری از اتفاقات سال گذشته، هیأت فوتبال استان به دنبال یافتن یک راهکار محکم و قابل قبول برای ادامه مسیر تیم پلیمر در راستای رشد و توسعه فوتسال استان است و در آینده نزدیک در این خصوص اخبار خوبی به رسانه‌ها ارائه خواهد شد.

رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه ادامه داد: قوانین و مقررات محکم و کاملی در خصوص عقد قرارداد بازیکنان با باشگاه‌ها وجود دارد و این نکته باید مدنظر اسپانسر و مالکان تیم‌های حاضر در سطوح مختلف لیگ قرار بگیرد، اما ورزشکاران و کادر فنی استان نیز باید شرایط و انتظارات خود را در حد اسپانسرهای استان متعادل کرده و زمینه ادامه فعالیت منطقی آن را فراهم کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیمر کرمانشاه فوتسال پتروشیمی رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه علی محبی فولادی شرکت پتروشیمی پلیمر تیم به هیأت فوتبال هیأت فوتبال استان تیم فوتسال پلیمر واگذاری امتیاز استان کرمانشاه پلیمر استان مجموعه بعثت امتیاز تیم تیم پلیمر سال گذشته واگذار شد تیم داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در تلاش هستیم که برخی از بازی‌های بین‌المللی فوتبال در کرمان برگزار شود و زیرساخت‌های لازم وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال عصر امروز در آیین تکریم و نکوداشت پیشکسوتان فوتبال استان کرمان با اشاره به سفر خود به استان کرمان، اظهار داشت: جلسه خوبی در استان کرمان برای تجلیل از پیشکسوتان فوتبال برگزار شد که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه سهم استان کرمان بخش بسیاری از تیم‌های ملی است و امروز پنج تیم لیگ برتری دارد، گفت: چهار ورزشگاه استاندارد در استان کرمان وجود دارد و در استان کرمان اولین جایی بود که بانوان به ورزشگاه آمدند.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه فوتبال استان کرمان افتخاری برای فوتبال و فوتسال کشور است، افزود: کرمان زمینه پیشرفت در فوتبال ساحلی را هم دارد.

پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد

وی با اشاره به اینکه کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و استان حاج قاسم است که جای بسی افتخار دارد، بیان کرد: امروز پیراهن تیم ملی فوتسال که اخیراً قهرمان آسیا شده است به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

تاج با بیان اینکه کرمان می‌تواند یک پایه خوب برای فوتبال ایران باشد، گفت: در تلاش هستیم که برخی از بازی‌های بین‌المللی فوتبال در کرمان برگزار شود و زیرساخت‌های لازم وجود دارد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • تصویری پنجاه ساله از زحمت و تلاش؛ روز کارگر مبارک + عکس
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج