Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید

۱۳ آبان، روز برجسته در تاریخ انقلاب اسلامی

متن پیام به این شرح است:

«در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی سیزده آبان یادآور سه رویداد مهم تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، شهادت جمعی از دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوم الله ۱۳ آبان، یادآور حماسه ها، ایثار و فداکاری‌های فرزندان دلیر انقلاب و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش آموزان در سرتاسر جهان است تا با ابرقدرت‌های چپاول گر به مبارزه بی امان بپردازند.

۱۳ آبان ماه نماد مبارزه با استکبار جهانی به رهبری آمریکاست؛ این روز به همه مستضعفان جهان آموخت که در برابر استکبار و استعمار بایستند و برای بدست آوردن حقوق از دست رفته خویش مبارزه کنند.

اینجانب، ضمن تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع)، گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز، یوم‌الله ۱۳ آبان و روزملی مبارزه با استکبار جهانی را به همه دانش‌آموزان عزیز و مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری تبریک عرض می‌نمایم.»

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز دانش آموز مبارزه با استکبار جهانی تسخیر لانه جاسوسی یوم الله ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: نام شهیدان، پیام و مفاهیم ایثار و شهادت از موضوعات مهمی است که باید به نسل جوان منتقل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم ،حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی مقدم امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای فردو گفت: روستای فردو به دلیل اینکه شهدای بسیاری تقدیم اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده، جزو افتخارات استان قم محسوب می‌شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود همواره تاکید کرده‌اند که فرهنگ شهادت باید به زیباترین زبان برای مردم تبیین شود.

 سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: این روزها که دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین جوانان و انقلاب اسلامی است؛ این امر ضرورت دارد تا نسل جدید با مفاهیم شهادت و ایثار بیشتر‌ آشنا شوند.

وی تصریح کرد: نام شهیدان، پیام و مفاهیم ایثار و شهادت از موضوعات مهمی است که باید به نسل جوان منتقل شود.

حسینی مقدم در پایان خاطرنشان کرد: تکریم خانواده شهدا و تجدید یاد و خاطره آن‌ها از مسائلی است که مورد تاکید استاندار قم بوده و ایشان بر این امر اهتمام جدی دارند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • روایتی از فداکاری و ایثار یک مادر در سیل کازرون