Web Analytics Made Easy - Statcounter

وان پلاس با CD Projekt برای تولید نسخه محدود Cyberpunk ۲۰۷۷ OnePlus ۸T همکاری می‌کند.

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در اوایل این ماه ، وان پلاس OnePlus ۸T ۵G را در هند راه اندازی کرد. در مقایسه با سری OnePlus ۸ ، آخرین نسخه دارای یک ماژول دوربین دوباره طراحی شده و یک فناوری شارژ سریع ۶۵ وات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون ، وان پلاس با سازنده CD Projekt برای نسخه محدود Cyberpunk ۲۰۷۷ OnePlus ۸T همکاری کرده است.

برای افرادی که اطلاعی ندارند ، Cyberpunk ۲۰۷۷ یک بازی اکشن نقش‌آفرینی در آینده برای ویندوز ، Google Stadia ، Playstation و Xbox است. OnePlus به Weibo رفت تا اعلام کند OnePlus ۸T Cyberpunk ۲۰۷۷ Edition نیز از ۲ نوامبر راه اندازی می‌شود.



نسخه محدود OnePlus ۸T مجهز به یک ماژول دوربین عریض تر با نام Cyberpunk ۲۰۷۷ تلفیقی است

پوستر Weibo گوشی هوشمند نسخه محدود آینده این شرکت را با حاشیه‌های رنگ زرد در لبه ها و صفحه پشت با بافت خاکستری نشان می‌دهد که این با موضوع بازی آن مطابقت دارد. این گوشی هوشمند همچنین می‌تواند با دکمه‌های زرد روشن / خاموش و کم و زیاد کردن صدا همراه باشد. مدیر عامل وان پلاس، پیت لاو ، تیزری از این دستگاه را به اشتراک گذاشت که ماژول دوربین مستطیل گسترده‌تری را نشان می‌داد و روی آن آرم Cyberpunk ۲۰۷۷ چاپ شده بود.

دستگاه OnePlus ۸T Cyberpunk ۲۰۷۷ Edition احتمالاً با تم از پیش نصب شده سفارشی بر اساس بازی آن روانه بازار خواهد شد. این گوشی هوشمند همچنین ممکن است همراه با جعبه مخصوص همراه با لوازم جانبی مانند کاورها ، کابل شارژ و آداپتور باشد. این دستگاه با نسخه محدود در چین راه اندازی می شود و هیچ اطلاعی در مورد موجود بودن آن در سایر کشورها هنوز وجود ندارد و ما جزئیات بیشتری را در چند روز آینده خواهیم داشت.



مشخصات و ویژگی‌های OnePlus ۸T ۵G

گوشی هوشمند OnePlus ۸T ۵G از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی تخت AMOLED با رزولوشن + FHD بهره می برد، این صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از HDR۱۰ + است. این گوشی هوشمند با دوربین های چهارگانه متشکل از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی ، لنز فوق العاده پهنای ۱۶ مگاپیکسلی ، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی ساخته شده است و در جلو ، این دستگاه از یک سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گوشی هوشمند OnePlus ۸T ۵G توسط اسنپدراگون ۸۶۵ SoC با مودم X۵۵ ۵G یکپارچه تولید می شود و با حداکثر ۱۲ گیگابایت RAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه است. این دستگاه توسط یک واحد باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی می‌شود. این گوشی هوشمند همراه با یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش است و گزینه های اتصال مانند پورت USB-C ، WiFi ۶ ، بلوتوث ۵.۰ ، GPS باند دوگانه و غیره را ارائه می دهد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گوشی هوشمند صفحه نمایش شارژ سریع باتری ویندوز گوشی هوشمند نسخه محدود Cyberpunk ۲۰۷۷ وان پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟

احتمالاً شیائومی در طراحی یکی از نسخه‌‌های گوشی پوکو F6 از شخصیت ددپول الهام خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد مدل جهانی ردمی توربو ۳ را با نام پوکو F۶ در بازار عرضه کند. به‌احتمال زیاد در طراحی یکی از مدل‌های این گوشی از شخصیت «ددپول» الهام گرفته خواهد شد.

طبق اطلاعات فاش‌شده، در دیتابیس مربوط به گوشی شیائومی مدل ردمی توربو ۳ به پوکو F۶ نیز اشاره شده است. علاوه‌براین، در کدبیس HyperOS اطلاعاتی مبنی‌بر وجود نسخه‌ی ددپول پوکو F۶ وجود دارد. انتظار می‌رود مشخصات این نسخه مشابه مدل عادی باشد.

از مشخصات احتمالی پوکو F۶ می‌توان به صفحه‌نمایش اولد ۶٫۶۷ اینچی با وضوح ۱.۵K، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸s نسل ۳، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS اشاره کرد.

از قیمت گوشی پوکو مدل F۶ اطلاعات دقیقی در دسترس نیست؛ اما این دستگاه در صورت برخورداری از مشخصات ردمی توربو ۳، به‌راحتی در بین بهترین گوشی‌های میان رده بازار قرار خواهد گرفت.

منبع: زومیت

دیگر خبرها

  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟