Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمدی با تاکید به تشدید نظارت و بازرسی بر بازار گفت: با هرگونه گرانفروشی، کم فروشی و احتکار به شدت برخورد می‌کنیم.

«سیدجلال سیدمحمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با اشاره به نگرانی‌ها و تماس‌های مردمی مبنی بر کمبود ارزاق عمومی دراین شهرستان اظهار کرد: در پاسخ مطالبات و رفع دغدغه به حق مردم همه ظرفیت شهرستان را برای تامین ارزاق مایحتاج عمومی به کار گرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه باید با کنترل بازار، کمک مردم، دوری از هیجان و جو کاذب شاهد آرامش و امنیت روانی جامعه باشیم افزود: همه دستگاه‌ها در کنار هم تلاش می‌کنند نگرانی‌های موجود کاهش داده شود.

 

وی با تاکید به تشدید نظارت و بازرسی بر بازار گفت: با هرگونه گرانفروشی، کم فروشی و احتکار به شدت برخورد می‌کنیم.

 

سیدمحمدی با اشاره به اینکه در زمان حاضر هیچ گونه کمبود کالاهای اساسی به ویژه روغن در این شهرستان وجود ندارد تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در روز (دوشنبه ١٢آبان) ۵ تن روغن در 2 فروشگاه افق کوروش این شهرستان توزیع شد.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه کارخانه تولید روغن کندوج صومعه‌سرا یکی از ظرفیت‌های خوب استان و این شهرستان است اظهار کرد: در راستای رفع نگرانی‌های مردم و طبق هماهنگی‌های به عمل آمده این کارخانه در شهرک صنعتی به یک عنوان فرصت با افزایش ظرفیت تولید، روغن مورد نیاز شهرستان را تامین وبازار را متعادل می‌کند.

 

وی با بیان اینکه در همین راستا روز (چهارشنبه ۱۴آبان) بیش از ١۵ تن روغن ازطریق کارخانه کندوج به بازار تزریق می‌شود افزود: همچنین با رایزنی‌های صورت گرفته با یکی از کارخانه‌های تولید روغن در شهرک صنعتی رشت، ١٢ تن روغن  تامین و طی چند روز آینده در سطح شهرستان صومعه‌سرا توزیع خواهد شد.

 

سیدمحمدی با تاکید بر الزام نظارت مستقیم اداره صمت بر توزیع، رصد و کنترل بازار، گفت:خوشبختانه در خصوص توزیع مرغ مشکلی وجود ندارد هم اکنون مرغ به قیمت مصوب ۱۹هزار و ۱۰۰ تومان در سطح شهرستان درحال توزیع است.

 

وی خاطرنشان کرد: طبق رصد و بازرسی‌های صورت گرفته کمبود مرغ در شهرستان صومعه‌سرا نداریم و روزانه ۱۱ تن مرغ مورد نیاز شهرستان تهیه و به قیمت مصوب در بازار توزیع می‌شود.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: گرانفروشی احتکار صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۶۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از درج آگهی جعلی مسکن/ کنترل بازار با مالیات

به گزارش خبرگزاری مهر، اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اثربخشی اجرای طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در کنترل بازار مسکن، گفت: قانون مالیات بر عایدی سرمایه و طرح ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی دو قانون بسیار مهم مجلس یازدهم بوده که در زندگی مردم اثرات بسیار مثبتی به همراه خواهد داشت و تکمیل کننده دو قانون جهش تولید مسکن برای افزایش تولید و رونق ساخت و ساز و مالیات بر خانه‌های خالی است که بازار مسکن را مدیریت کرده و جلوی احتکار کنندگانی که با هدف سود بیشتر فاصله عرضه و تقاضا را بیشتر کرده و قیمت‌های کاذب ایجاد می‌کنند، را می‌گیرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس، عنوان کرد: مجموع قوانین تصویب شده در مجلس یازدهم زمینه مدیریت بازار مسکن را فراهم کرده و با ورود به این بازار پر آشوب، با کنشگران فعالی که دست به سوداگری می‌زنند، قاطعانه برخورد می‌کند، از جمله دفاتر مشاوران املاک غیر قانونی که باعث التهاب در بازار و افزایش قیمت می‌شوند. البته اخیراً دستگاه‌های اجرایی و نظارتی با افزایش نظارت میدانی، با بیش از هزار دفتر مشاور املاک مختلف برخورد و دفتر آنها را پلمپ کرده است.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر نظارت بر سایت‌ها مشهور در زمینه مسکن در حال افزایش بوده تا آگهی جعلی درج نشود. در همین راستا وزارت راه و شهرسازی با سکوهای آنلاین بازار مسکن هماهنگی و مذاکره کرده تا تمامی آگهی‌های مسکن به همراه کد مشخص از سامانه املاک و اسکان منتشر شود و از ارائه اطلاعات جعلی و غیر واقعی مسکن و مالک جلوگیری شود.

شاکری افزود: اجرای قوانین مذکور به صورت دقیق و ثبت قراردادهای خرید و فروش و اجاره مسکن در سامانه ملی املاک و اسکان، اخذ عوارض از زمین‌های بایر و خانه‌های خالی و بهره گیری از ظرفیت شهرداری‌ها برای شناسایی آنها با هدف جلوگیری از احتکار و برخورد با سوداگران و مافیا زمین و مسکن اجرایی خواهد شد و از التهاب بازار جلوگیری کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس در پایان با اشاره به آخرین وضعیت پیگیری مشکلات اراضی تعاونی‌های مسکن شمال و شمال شرقی تهران، گفت: مردم نگران نباشند چرا که با جدیت در حال پیگیری این موضوعات و اخذ مصوبه لازم هستیم و امیدواریم تا پایان اردیبهشت ماه به نتیجه مطلوب رسیده و اعلام کنیم.

کد خبر 6095083 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • (ویدئو) برخورد شدید قطار با یک مرد مسن
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • وضعیت زیرگذر کارخانه قند اصفهان پس از بارش‌های شدید
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • جلوگیری از درج آگهی جعلی مسکن/ کنترل بازار با مالیات
  • یادی ازشهدای مسجد جعفری شهرستان صومعه سرا
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور